divendres, 11 de maig de 2012

A menys de dos mesos vista!!

Ja soc per aquí de nou, desprès d'uns mesos de desconnexió total de blogs,,,, he pensat que m'agradaria informar-vos del meu repte per aquest any, que ja està qui aprop!!!!! ni dos mesos!!! a finals de Juny.
Primer,,, aquest diumenge toca fer la Remences, una gran marxa ciclistica on participaré per tercer any consecutiu,,, on el meu objectiu en principi per aquest any, canviarà una mica respecte els altres anys on al meu cap només tenia en baixar el meu temps. Aquest any, pensant amb el meu repte de finals de Juny, m'ho agafaré una mica mes en calma i sortiré des d'Amer i acabaré a Amer, amb el Remences pel mig, si si ,,, una altre quilometrada de mes de 200km, pero es el que toca fer, quilometres i quilometres.
Desprès del Remences, tenia pensat fer la Tramunbike, pero aquell cap de setmana faré alguna altre tirada de mes de 200 km, ja que estaré a un mes del repte.
La setmana següent, amb un grup de 15 bttros d'Amer, anirem fins Hondarriba per fer la meitat de la Transpyr amb BTT. Ho farem en sentit contrari, es a dir, sortirem des de Hondarribia i amb 4 etapes arribarem fins a Ainsa. (no ens podem permetre 7-8 dies de festa, llastima!!!). Seran quatre dies on farem uns 360 km i casi 9000m+ de desnivell!!! quines ganes d'agafar la BTT desprès de tants dies....
I a finals de Juny, el 30 de Juny, el gran repte!!! quin respecte,,, la Luchon-Bayonne,,, http://www.ffct.org/index.php?id=535 una clàssica marxa cicloturística que fan cada dos anys a França de 326km, on es reprodueix el recorregut de la que va ser la primera etapa d'alta muntanya que es va realitzar en el Tour de França del 1910, i on es va pujar per primera vegada, (aleshores per pista) al Tourmalet.
El recorregut transita pels coneguts ports de la ronda gala com el Peyresourde, Aspin, Tourmalet, Soulor-Aubisque, i posteriorment per endinsar-nos a terres basques franceses on encara tindrem que pujar al Col de Osquich. Amb 6500m. de desnivell acumulat,,,, una pallissa siiiii!!! 
Encara no soc conscient on m'apunto i del que em trobaré, pero les ganes ja hi son!!!!
Vinga, us aniré mantenint informat!!!
I ara, toca presentar-vos a la meva nova companyera per aquestes aventures!!!!!! la Wilier Cento 1 Superleggera!! Ha tardat arribar, pero per fi ahir vaig poder fer els primers quilometres amb ella!!, una gran bici!, i molt bones les sensacions!!


Una abraçada a tots, i sobretot als que heu anat entrant aquests últims mesos al blog, i no veieu cap entrada!!!

Salut!!!!

2 comentaris:

ALEX ha dit...

Que tinguis molta sort en el teu GRAN REPTE.
Jo tinc la wilier cento 1 superleggera i et puc dir que va de maravella.
Salut !!!!!!!!!!!!

Quique ha dit...

Quin "pepino" Txema!!!. És maca maca i segur que va que et cagues... És la de Castelló finalment? Doncs res, que veig que vas a tope, per que aquest si que és un gran repte... A veure si t'escalfes i vens al Mont que en Xevi s'ho ha currat molt amb el recorregut i serà una sortida ben parida i amb els malalts de sempre. Salut i ja trobavem a faltar coses teves al blog.