dimarts, 15 de maig de 2012

3a Terra de Remences!!

Tercera Marxa Terra de Remences consecutiva i tercer any rebaixant el temps!!. Dissabte a la nit, decidia que res de pujar amb bici fins a St. Esteve d'en Bas des de Amer, que ja faria la Remences i si tot anava bé, baixaria amb bici i ja serien prop de 200 km!! que ja estaria be!
Diumenge un cop a la sortida, dubtes encara si fer-la a fondu o agafar-m'ho mes bé i acompanyar en Salva i en Llopis,,,,,, quina mandra fer-la ràpid,,,,,,,doncs petard al cel i gaaasssss!!! com som!!! enganxat a la roda de l'Albert avançant per on podiem fins a peu de Capsacosta,,, i la gent que quedava encara al davant ,,,,,,quina gentada!!
A Capsacosta es va pujar molt ràpid, i els del davant encara mes,,,,, un cop coronat vaig quedar en un segon grup, i a diferència de l'any passat, ja no vam contactar amb els del davant abans d'arribar a Ripoll, aixó deia com anaven els primers!!! Volaven!!
Pujant a Canes, un altre cop a fondu,,,, plat i amunt!! anava molt content amb la bici nova, de moment tot anava perfecte i amb molt bones sensacions, la pujada no se'm va fer llarga, em trobava bé i anava en un bon grup.
Al coronar Canes, em cordo el petu i avall!!! on començo a veure a cada revolt un tio al terra,,,,, amb uns dos quilometres uns 4 o 5, vaig pensar que l'asfalt relliscava o alguna cosa passava, pero res, era que els del davant anaven molt fort!!, l'últim que vaig veure al terra i en una recta on s'anava a 60-70km/h, era l'Albert!!!!, no vaig poder parar-me, els del darrera casi se'm mengen i al veure'l dret vaig pensar que no era tant, al final per sort res trencat, cremades per tot el cos i la llanta del davant trinxada! Encara sort,, podia haver estat pitjor!!!Caiguda provocada per un il·luminat (per dir-ho suau) que es pensava que guanyaria el Remences i el va avançar per un lloc impossible, tocant-se les bicis i fent-lo caure!! el mes fort, que el tio no es va parar i va continuar, encara esperem que es preocupi!!!
Un cop a Olot, ràpid fins a peu de Bracons i amunt, aqui primer "ploblema" amb la bici, al canviar de plat gran al petit, empassada de la cadena i enganxada entre el plat petit i la baina,,,,, uuuuuuaaaaaaaahhhhhh quina ràbia!!! no per parar-me i posar peu a terra,,, sino perquè la bici es nova i ja la he ratllada!!! hhhuuuaaaa,,,,,,, desenganxo la cadena i amunt!!!
Video fet pels companys del CC La Selva
Aquest any he pujat molt mes àgil Bracons, portava el compact i la veritat que ho vaig notar, molta calor durant la pujada i gran detall de la organització oferint bidons i aigua!! gràcies! a mig quilòmetre del cim vaig veure la dona d'en Juli i em vaig aturar a donar-li el petu, uff quina calor que feia,,,,, un cop corono, em paro a carregar el bido per no quedar sense líquid a Cantonigros com l'any passat, un plàtan i avall amb compte!! Baixant em prenc un magnesi per les possibles rampes de cada any al repetjó de la Vola, i quan passo per allà, tinc que afluixar el ritme ja que em venen els avisos de que estan a punt de fer-me parar!!!! pero sobrevisc i puc continuar sense les rampes, poc a poc marxen les molèsties i avall!!
De Torelló fins a Manlleu, amagat amb un grup on deu ni do com tiraven,,,, i a Manlleu,,, pensant si aguantaria el ritme del grup. Comença el port i veig que vaig bé, que aquell ritme em trobo bé,, bona senyal, l'any passat ja em vaig quedar al primer repetjó!!
Van passant el quilòmetres i em vaig colocant mica en mica al davant del grup, per moments sol al davant, i sense adonar-me veig que ja som a Cantonigrós!! que ràpid m'ha passat!! que diferent de l'any passat on vaig pujar trinxat! (en Xavi es testimoni jeje). Agafo sense aturar-me una Coke de l'avituallament i gas!!,,, avall fins a Rupit i la última pujada fins a Coll de Condreu,,, va que ja esta aixó,,, mirava el temps i veia que anava molt bé!! Un cop a Condreu, gotetes molt petites d'aigua i un cel amenaçador que en qualsevol moment podia caure un bon xàfec!! Baixada ràpida i arribada!! 5h 25'!!! 12 minuts menys que l'any passat, on vaig dir que ja era molt difícil millorar-lo!! contentíssim,,,, la veritat que molt satisfet per acabar aquella marxa amb aquelles sensacions i amb la bici!!! va finíssima!!  
A en Bas, vaig estar parlant amb l'Albert, i sort que només van ser cremades i la roda per llançar,,,, vaig menjar i fer-la petar amb diferents companys i amics!! Com estas Xavi!! Felicitats!!
Desprès vaig pensar en baixar amb bici fins Amer, en Manel ho va fer!! ets molt gran!!!, pero vaig tenir que esperar en Llopis i en Salva i desprès ja plovia i era tard. La veritat que amb 170 km amb aquell ritme ja estava bé!!
Felicitar a tots els meus amics i companys per la vostre Remences i a la organització!!! un 10!!! pels seus avituallaments, per la senyalització, per preocupar-se per l'Albert , per tot el muntatge i també als Mossos que van estar i van ajudar a l'Albert, la veritat que aquestes coses fan que la cursa sigui de 10! i per aixó cada any té tanta gent!
Llàstima que hi hagi gent com el que va provocar la caiguda, on tots van sentir els crits de l'Albert i el soroll de la ferralla pel terra, que ni tan sols preguntés pel seu estat!! lamentable.........

2 comentaris:

xavi ha dit...

Txema tiu hem fotut uns temps espectaculars, jo també estic supercontent. Per mi també és la tercera Terra de Remences. Vaig veure que marxaves i tiu, pedazo de bici: Willier molt guapa i les rodes brutals, algun dia m'agradaria tenir-les per mi són les millors. Anaves motivat punyetero! Felicitats de nou!

Quique ha dit...

Felicitats Txema, estàs a tope. Cada any millor i gaudint. Apa! Ens veiem.