dimarts, 7 de febrer de 2012

Bon resultat a Granollers!!

Ahir diumenge es va disputar la Mitja Marató de Granollers, una mitja considerada de les millors de Catalunya, on van participar uns 10.000 atletes!!. La setmana es presentava amb moltes ganes, pero el dimarts, desprès de fer l'últim entrenament amb alguna sèrie, em sortia una petita molèstia al bessó dret, quina mala sort! la setmana de la mitja i jo em mig lesionava! tocava intentar recuperar-se com sigués, sessions de compex, massatges, fisio i esperar que pogués acabar la mitja tot i que no les tenia totes a mitjans de setmana. Divendres, ja sense gaires molèsties, vaig fer una sessió suau corrents i el bessó en principi bé, pero era tota una incògnita de cares a diumenge. El mateix divendres per la tarda, vaig anar fins a Granollers amb en Quimi i en Lluís a recollir els dorsals, i ja es començava a respirar un bon ambient, pero res comparat com diumenge, quin ambientàs. Diumenge de bon mati, ens vam adreçar cap a Granollers en Quimi, en Lluis, el seu germà en Jordi, en Pablo, en David, en Codina i jo. Ja a Granollers, ens vam adreçar al pavelló per preparar-nos per la cursa, i degut a la multitud de gent, ens vam perdre (uns al WC i altres al guarda roba), i ja no ens vam tornar a veure fins després de la cursa. Un cop preparat vaig anar escalfant fins el meu calaix, vaig intentar buscar els meus companys, pero hi havia moltíssima gent. Em vaig centrar amb la cursa i vaig desitjar que el bessó em deixés acabar la mitja. El meu objectiu era una mica agosarat, desprès del resultat de la Mar i Murtra, i els ànims dels meus companys, em van fer plantejar un temps que em feia molt de respecte, pero ho tenia que provar i la veritat es que no tenia res a perdre, volia intentar seguir el globo de 1h24'/25', pero un cop dins el calaix, nomes vaig veure el de 1h30'!!, res,,,, tocava anar controlant el ritme jo mateix. De seguida van sortir els elit, els del primer calaix, amb professionals com el guanyador de la cursa Castillejo, el Keniata Makau, o el mateix X. Arenes!! ;-) and company. Cinc minuts després ens tocava a nosaltres, estava molt ben situat al calaix, casi a primera fila i de cop sortidaaa!! Ja hi érem!!! Em trobo dels primers corrents avinguda amunt, vaig pensar, ara em passaran per sobre, pero veia que anava fent i no passava gaire gent, al contrari, al km 1 ho vaig entendre, 3'37''!!! On vas animal em vaig dir!! Vaig intentar regular el ritme al voltant de 4' el km, vaig notar alguna molèstia al bessó, pero res important, van anar passant els kms i cada vegada costava mes mantenir el ritme al picar la carretera amunt. Al km 8, avís del bessó! ai ai ai que no acabaré, pensaments negatius, pero de seguida centrat altre cop amb la cursa. Al km 10, ja a la Garriga veig que passo amb 40'22'', vaig pensar k anava molt be de temps, pero ho podia pagar a la tornada tot i picar avall, tenia l'esperança de que sonés la flauta i em trobés amb forces direcció Granollers. Del km 10 al 11, vaig veure una mica d'aigua d'un avituallament, i vaig afluixar una mica el ritme (km mes lent), pensant que ja ho recuperaria a la tornada. Passat el km 11, ja tot picant avall amb algun tobogan matador pel mig, de seguida vaig veure que havia forçat massa pujant, tot i aixo mantenia els kms al voltant de 4', pero tenia que forçar i apretar les dents. Al km 16, últim tobogan i ara si que tot era picant avall fins l'arribada, i el mes importat,,, el bessó des del km 8 casi sense molèsties. Un km el vaig fer sota 4', pero els altres uns segons per sobre. Els últims kms se'm van fer llargs, veia l'arc d'arribada al fons i no arribàvem mai! Al km 20, sorpresa! En Tito i l'Eva animant-me! Gràcies amics, els vostres crits van ser una gran motivació, em vaig despertar de cop i uns metres mes endavant per fi arribada!! Record personal, be,,,de fet nomes havia fet una mitja l'any passat, i amb 13 mesos, tot i no ser la mateixa mitja he baixat 6'30'', passava per sota l'arc amb 1h 25'30'', ritme de 4'04''! contentissim!! Ufff quina alegria!! Objectiu aconseguit, era el temps que mes o menys m'havia plantejat i el bessó al final m'ha respectat!!. Vull felicitar a tots els meus companys, ja que alguns d'ells debutaven en una mitja i tots van fer un gran paper! M'alegro molt per vosaltres!!! Ara toca recuperar-se bé del bessó, ja que amb fred si que molestava el punyetero!!! Fins la pròxima!!

4 comentaris:

Lluis Baixés Perea ha dit...

Txema moltes felicitats!! estàs amb una forma excel·lent!! A gaudir-ho!!

Quique ha dit...

Felicitats Txema, estàs a tope, encara que veig que això de córrer et matxaca més que la bici. Són paraules majors aquests reptes que et plantejes. Ara a fer bondat i recuperar-se. Ens veiem.

EDU ha dit...

Quina maquina!!! estas molt fort,,intractable!! diria jo!! et veig a la iromen..o com es digui!!!Felicitats i a recuperar-se.Fins aviat

Txema ha dit...

Merci crack's!! no serà tant homeeee!!! pero si es cert que com molt bé dieu, ara toca recuperar-me.... fins aviat!!