diumenge, 1 de gener de 2012

Despedida d'any amb les St. Silvestres

Primer de tot, vull desitjar-vos un feliç 2012 a tots/es i que els vostres objectius es compleixin!!
Per acabar l'any no ha estat gens malament, ahir 31 de desembre dos curses, al matí la cursa de muntanya de Les Planes d'Hostoles, i a la tarda a la Sansi de Girona, però començaré per la Sant Silvestre de Riudellots, del dia 26, una cursa de 7 Km on ja sabia que patiria ja que es va a "fondu". A les 10 hores del matí, amb en Paco, en Quimi, en Lluís i en Manel, ens vam col·locar al darrera l'arc de sortida amb els altres 1000 participants! gran ambient!! Sortida i a "fondu"!! El primer quilòmetre va ser avançar i esquivar per on podies a altres corredors, desprès ja tot mes estirat, vaig intentar mantenir el rimte, al Km 2 en Manel em va avançar i em va servir d'objectiu, veient-lo constantment davant meu i estirant-me fins l'arribada. Va ser dur, ja que vaig anar sempre amb el ganxo, però desprès quan vaig arribar, la satisfacció era enorme! (eh güey!!) Al final 26:39', ritme de 3:49', (60é classificat), molt mes ràpid que l'any passat, baixant el temps amb mes d'un minut i mig! Felicitar a tots els meus amics, en Manel, la meva llebre que va entrar 10' abans que jo amb un ritme de 3:47'! en Paco, que per fer dies que no anava a córrer, va anar a ritme de 4', i a en Quimi i en Lluís, on cadascú va fer una gran cursa, en Lluís que acabava de sortir d'una lesió al genoll va anar a acompanyar i donar suport a en Quimi, i en Quimi, gran cursa nanu!! volies baixar de 30 minuts i ho vas aconseguir!! Vam passar un gran matí.
I el divendres a la tarda, m'engrescaven de que teníem que anar a córrer la cursa de muntanya de Sant Silvestre de Les Planes d'Hostoles!! ufff, però si a la tarda tenim la Sansi de Girona!!, total, que al final ja ho veieu, de bon matí cap a Les Planes d'Hostoles amb en Paco, en Lluís i el seu germà en Jordi, on vaig retrobar-me molts coneguts de feina i d'altres amics que feia temps que no veia, va ser genial.
Cursa de 10 Km amb 450m de desnivell positiu i amb molt de nivell a la sortida!, el campió del món de Raids al 2010, l'Arnau Julià, (us aconsello que visiteu el seu blog) que ens va dir que anava a passar-ho bé ja que es trobava de vacances, sobretot vacances pel "cocu", i d'altres no professionals però com si ho fossin!!
Vaig sortir suau, ja que la muntanya em fa respecte i no es el terreny que jo practico. De seguida pujada d'uns 3'5 Km, primer corrents, pero al final en alguns trams grimpant! Un cop al avituallament, pista avall!! uns 2 km de baixada que aquí si que vaig intentar apretar, però de seguida vam entrar en un corriol que amb les pedres tenies que vigilar molt. Mentre anava baixant pel corriol, em va passar l'Arnau Julià!! ufff quin plaer veure'l passar!! volava per aquell corriol! quina facilitat en baixar! Però jo al meu ritme, no anava malament, i en Lluís em trepitjava els talons, pensava que m'atraparia ja que baixa molt fort. Un cop a baix, va ser un puja i baixa constant passant per camins i corriols molt macos fins arribar a la plaça del poble on hi havia l'arribada!! Al final 51 minuts, i molt content per haver fet cas als meus amics i haver participat en aquesta gran cursa! Felicitar a tots els meus amics i a en Tito! Gran cursa namber!! fa poc que s'ha posat a córrer mes en serio i va clavar els 53 minuts! Felicitats!!.
Ara tocava descansar, una mica de migdiada i a les sis de la tarda ja em trobava al darrera l'arc de sortida de la Sansi de Girona. Vam anar amb en Lluís (que també va venir a Les Planes), en Manel, en Quimi i el meu cosí en Jordi!! quina il·lusió tornar-te a veure en una cursa crack!!
L'objectiu de la cursa va canviar al participar al matí en una altre cursa, de pensar en sortir a "fondu" i anar a buscar temps, es va tractar d'anar a participar i passar-ho el mes bé possible, intentant estirar a en Quimi. Quin ambient la tarda abans dels raïms, 1400 persones inscrites! amb els respectius barrets d'en Pare Noel!! Ens vam col·locar una mica endarrere, que ho vam pagar al primer quilòmetre, ja que vam anar avançant per on vam poder a la multitud. Tot i aixo, al passar pel km 1, miro el rellotge i 3.47'!! uff anem molt ràpid!. En Quimi fins el km 3 va anar aguantant, passant per aquest km amb 12 minuts clavats, jo em trobava prou bé de cames per haver anat a córrer al matí, i em pensava que podríem fer-ho a ritme de 4', pero del km 3 al 5 se li va fer llarg i vam baixar el ritme. Tots el vam acompanyar i el vam anar animant fins el final, va ser molt guapo!!, el veies patir, però l'objectiu de baixar de 21 minuts encara el teníem a l'abast!! Al final 20:55'!! Objectiu aconseguit Quimi!! ritme de 4:11'. En Manel que si va anar a buscar temps, va clavar el rellotge amb 18:31'!! a 3:42'!! Felicitats capi!!
A continuar corrents, sense deixar la bici eh! ;-) que aviat venen les curses de llarga distància!
Una abraçada a tots, i si us heu portat bé aquest 2011, espero que els Reis us portin moltes coses!!! ;-)

5 comentaris:

xavi ha dit...

Molt Bones Festes Txema! Ja m'ho he pensat que aniries a fer St.Silvestres. Tu et veig molt bé eh! Clar que sí, "esport i diversió", si és que no hi ha més. És la millor manera d'afrontar-ho. Doncs res, continua així, i que també et portin moltes coses els reis. Bon Any!

Jordi ha dit...

Un altre que no para quiet, això si que és un dia complert!! ...i bonic!
Que el 2012 sigui en any ple de sortides a peu i en bici!!

Txema ha dit...

Merci cracks!! Que tingueu unes bones festes i molt bon any 2012!! Fins aviat!!!!

Quimi ha dit...

Oh Mahoney! Quina bèstia estàs feta! No hi ha qui et pari i, en el meu cas, qui et segueixi! Fa dies que només penso en les teves paraules...a partir d'ara, tirades llargues!
Gràcies per la companyia i l'estirada!

EDU ha dit...

Txema!!! i despres dius si jo no entreno,,no faig casi res!!..no surto!!!, estas fet una machine!!!
Jo tambe vaig anar-hi molt bon ambient com be dius!!!. Et dsitjo el millor per aquets 2012, i esero veuret aviat!!. Salut!!!