dilluns, 16 de gener de 2012

Cursa a Blanes!

Ahir va tocar anar a córrer a Blanes, la Mar i Murtra, cursa de 20 Km que ja l'any passat vaig sentir a parlar molt, però que no vaig poder participar-hi. Aquest any sí, de bon matí sortíem direcció Blanes en Xevi C. i jo. En Manel també va venir, però culpa d'unes molèsties al soli, va preferir no córrer i sortir amb bici de carretera per allà Blanes. La cursa pasa per camins i pistes molt macos amb algun tram d'asfalt, amb un desnivell positiu de 220 metres, ja que del km 11 al 16 va picant amunt amb alguna rampa forta!! Moltíssim ambient amb un total de 1200 participants!, i molt de fred!! vam sortir corrents amb 0ªC!!
Durant la cursa em vaig trobar molt bé, patint també, sobretot als trams de rampa forta, però en general no em puc queixar, ja que vaig acabar millor del que m'esperava, i amb molt bones sensacions! Al final 72 classificat, amb un temps de 1h 23'50'', a ritme de 4'12''.
Bon test de cares a la mitja marató de Granollers!!! a seguir entrenant!!!!
Fins aviat!!

3 comentaris:

Flipatruites ha dit...

Bon dia!!
I bona sortida!!
Et demano si ja ens podem inscriure a la Terra de Volcans 2012?
Puc participar amb la llicencia de Triatlo?
Moltes gracies!!
socelflipatruites@gmail.com

Lluis Baixés Perea ha dit...

Txema!! Segueix amb aquesta dinàmica constant! ets un crak!! felicitats pels resultat i ara a recuperar el peu i cap a Granollers!!!

Txema ha dit...

Ei!!! Merci Lluis!! Haviam com va a Granollers!!
Flipatruites, ja et dire alguna cosa. Tinc k mirar si ja es pot fer!