divendres, 23 de desembre de 2011

Només Rocacorba,,,,!!

Aquest dimecres, amb els companys de Girona, em fet una sortida molt maca amb BTT, jo no l'he pogut completar tota per un compromís, pero alguns d'ells han realitzat 3 cims, Rocacorba, St. Grau i St. Miquel!!
Feia dies que no sortia amb BTT, la veritat que entre una cosa i l'altre, no em dona per fer-ho tot, però em feia molta il·lusió fer aquesta sortida, primera per retrobar-me amb la "cabra" i segona per sortir amb els companys de Girona, que sempre organitzen sortides interessants.




Pere, Txema, Edu, Xevi, Jordi i Quique


Ens em reunit a Fontajau a les 09:30h en Quique, en Jordi, en Pere, en Xevi, l'Edu i a St. Gregori amb en Dani que venia de Bescanó. Junts em encarat la carretera fins a Biert, on ens em aturat per treure una mica de roba abans de començar les fortes rampes de la pujada a Rocacorba, no me'n recordava, pero com les gasta aquesta pista!!, em pujat sense apretar fort, cosa que personalment m'ha anat molt bé, fent petar la xerrada amb en Dani i apretant una miqueta abans d'arribar a l'asfalt. Un cop al "descansillo" que li diem els carreteros quan pugem en carretera fins a Rocacorba, em fet un retrobament i em continuat fins les antenes. Pujada tranquila fins que en Xevi ha volgut! jeje el pròxim dia si no vull patir ja se que tinc que fer, no posar-me al teu costat! pero em conec,,,,,! jeje
Xevi, Quique i Dani


Un cop al cim, en Xevi, en Quique, en Dani i jo, em baixat fins el trencant per agafar el corriol de baixada a peu fins a Canet, on ens esperaven l'Edu, en Pere i en Jordi. Em anat perdent alçada mentre gaudíem d'un corriol maquíssim, amb algun tram perillós amb alguna que altre pedra punyetera on has de baixar i arrastrar la bicicleta, pero tot i aixo val la pena fer-lo! La baixada ha estat una mica accidentada, en Jordi de seguida s'ha quedat pràcticament sense fre del davant, i en Xevi i l'Edu han sortit pel davant de la bici, sense greus conseqüències. Bé,,,, en Xevi ha estat el que ha rebut mes, cop al genoll i la maneta del fre del davant trencada!! Imagineu-vos fer la resta de la baixada només amb el fre del darrera! quin crack! el pròxim dia t'aconsello que ho provis sense frens Xevi!! jaja.
Un cop a Canet, refrigeri i una botifarra per dinar i a continuar la ruta que es fà fosc aviat. A peu del camí de St. Grau, en Dani ha marxat cap a Bescanó i en Pere i jo direcció fins a Fontajau, eren passades les dos de la tarda i no podia completar la ruta! llàstima!!
Els altres si han continuat direcció St. Grau, i desprès en Jordi i en Xevi (els sense frens del davant) han completat la ruta pujant a St. Miquel!! Felicitats a tots plegats!! Gran ruta, molt bona companyia i un gran matí amb BTT! Fins la pròxima!

2 comentaris:

Xevi COMAS ha dit...

Txema,
si es que com dic... som com nens petits!!!
Bona "apretada" de darrera hora al tram final de les antenes a Rocacorba.
El corriol de baixada va estar perfecte, posant a prova la tècnica i fent pujar l'adrenalina en les corves tant i tant tancades del corriol. Llàstima dels pedregots, tot i així, ens ho vàrem passar molt bé. Vàrem fer una bona colla!!!
Anem pensant amb quina serà la propera, JA!!!

Salut i BONES FESTES!!!

EDU ha dit...

bona cronica!!, u n plaer com sempre compartir fatigues amb vos...espero que l any que be hens veiem mes!!!! i no pedalis tant!!
Bones festes!!!