dilluns, 21 de novembre de 2011

Marxa Popular d'Estanyol!

Ahir diumenge, juntament amb en Paco, en Josep, i els tres Baixés, (Lluís Sr, Lluís i Joan), ens vam adreçar de bon matí tot i la pluja que queia fins a la petita població d'Estanyol. Al arribar, per sort ja sense pluja, ja vam veure moviment de gent que feia preveure que la marxa tiraria endavant tot i que el cel es trobava molt ennuvolat. Inscripció, i tot i poder sortir a peu o corrents entre les 8 i les 10 hores, a les 8 hores en punt tocades pel campanar d'Estanyol iniciàvem la marxa a bon ritme. Dos recorreguts per fer, el curt d'uns 8'5Km i el llarg d'uns 15'5Km (tot i que al final van ser casi 17Km!!). En Lluís Sr i en Joan van començar amb nosaltres i al seu ritme van fer la volta curta. Els primer quilòmetres, per asfalt i planers direcció Aiguaviva em vaig notar que no era el dia, i en realitat era que anàvem mes ràpid del que em pensava. Mes endavant, ja per camins, pistes i corriols, sempre ben enfangats i amb bassals, vaig intentar seguir el ritme d'en Josep, que ens va treure de punt en una pujada a en Lluís i a mi. En Paco, moments abans va afluixar i va agafar un ritme mes suau ja que no es trobava del tot fi. Finalment, desprès d'anar alguns quilòmetres al darrere d'en Josep, vaig acabar cendint quan un corredor en un corriol que anava picant amunt, ens va avançar i en Josep va canviar el ritme per intentar seguir-lo, i a pocs metres per coronar el repetxó em van treure de punt!!. Desprès vaig anar sol tota la part final de recorregut, sempre amb contacte visual d'en Josep que em va servir d'una gran referència. Últim tram per asfalt i planer fins a Estanyol i arribada!. Total aproximat d'uns 17 Km, depenen del GPS, uns 300 metres de desnivell positiu, amb un temps de 1h 17'. Desprès botifarrada i curset d'English amb en Lluís i en Jirka com a professors!! jeje. Gran matí a Estanyol, on tot i el mal temps de la nit anterior i els pronòstics de pluja, ens vam reunir uns 300 participants. Un bon entrenament per seguir endavant de cares a pròxims objectius!!!