dimecres, 12 d’octubre de 2011

Girona - Turó de l'Home

Ahir per fi vam poder fer amb BTT Girona -Turó de l'Home! Al final vam ser cinc que vam poder fer l'aventura, en Dani, en Jordi, en Quique, en Xavi i jo. Des de Fontajau vam sortir puntuals en Quique, en Xavi i jo direcció al polígon de Montfullà, on ens vam trobar amb en Jordi i en Dani. Junts vam iniciar la ruta direcció Sta. Coloma de Farners, passant per camins i corriols molt macos i a un bon ritme! Desprès 1h45' arribàvem a Sta Coloma, on vam parar a la font del parc de Sant Salvador a recarregar les energies i bidons.Ara tocava dirigir-nos cap a Joanet, passant molt aprop de l'eix i anant agafant alçada mica en mica. Aquí vam entrar en alguns trams una mica tècnics, no molt difícils, i al fer sempre carretera, al principi em vaig trobar una mica patos i en alguna ocasió vaig tenir que possar el peu al terra!! mica en mica vaig anar recuperant la traça ;-). Un cop a Joanet vam decidir acabar d'arribar fins Arbúcies per dinar. Un cop ja a Arbúcies, cap a la una del migdia, vam comprar unes cokes i vam dinar a l'ombra els entrepans que dúiem,el dia immillorable! quina calor...bufff! Fins aquí la ruta em va passar molt ràpid, molt distreta, i un cop dinats, ara tocava pujar de valent fins a Sta Fe del Montseny per una pista d'uns 20km molt constants de pujada del 6-7%!. Amb en Xavi, vam anar tirant sense voler distanciar-nos gaire d'en Quique, Dani i Jordi, per no haver-nos d'esperar molta estona dalt, pero ja se sap, mica en mica et vas escalfant fins que vam agafar un ritme endiablat i de seguida en Xavi em va treure de punt!!!, estas molt fort!!!,, desprès va afluixar i tot i aixo junts vam agafar un ritme mes suau pero constant que va fer que al final la pujada s'ens fes llarga. Un cop a la carretera de Sta Fe, ens vam haver d'esperar bastant, ja que els altres s'ho van agafar mes en calma i fins i tot en Jordi es va remullar els peus en una font. Un cop tots a la carretera de Sta Fe, vam continuar cap el nostre objectiu, el pic del Turó de l'Home! Vam agafar una pista de constants ziga zagues que passava per una gran fageda, i que et feia esforçar-te de valent, ja que tenia fortes rampes continuades de platillo amb alguna que altre pedra que et feia baixar de la bike i haver d'arrossegar-la! Aqui la fatiga a les cames ja era considerable, quedava els metres finals, i finalment desprès d'uns 4 km de forta pujada, per fi aconseguíem coronar el Turó de l'Home!!!Una gran alegria i satisfacció per part de tots cinc desprès de 78 km i 2400+! Fotografies de rigor, gaudir de les grans vistes, i carretera avall cap a St Celoni a buscar el tren! Quina baixada.... brutal!!! un nou asfalt perfecte per deixar-te anar avall!!, amb algun que altre pal vam arribar a St Celoni amb uns 109 km i unes set hores de pedaleig! Un gran dia de BTT on vaig disfrutar moltíssim de la mountain bike!! Fins la pròxima!! Cròniques d'en Xavi Comas i d'en Quique.

6 comentaris:

Xevi COMAS ha dit...

Txema,

quin puja/puja mes engrascador, jejeje
En principi teniem de pujar suau, però, en mica en mica les cames s'escalfen i la sang ens vull!!!
Comentem lo de la cadència jo forta i tu amb mes molinet,(coses de l'edat) fins que vas "punxà", i seguim una mica mes suau... desprès ja les forces minven i a dos Km de la carretera de Sta.Fe ja desitjava d'arrivar-hi.

La coronació del CIM... una autèntica "gossada"!!!

La veritat que la sortida ha estat d'un 10 !!!

Salut!!!
Pdta. Queda pendent de fer una ruta pels pantans.

Jordi ha dit...

Fa molt temps que no m'ho passava tant bé fent una sortida!
He gaudit molt dels camins, corriols i trialeres. He experimentat una gran satisfacció en arribar a dalt en "bon estat" i sobretot m'he sentit molt a gust pedalejant amb la vostra companyia.
La ruta que deieu del pantans m'hi apunto ja!!
Fins ara

xavi ha dit...

Eiiii sortida guapa!! Molt bé nanos, deú n'hi do!

EDU ha dit...

Felicitats!!! una ruta impresionant!!!, quina enveja!!! salut!!!

Quique ha dit...

Hola Txema. Ha sigut un plaer tornar a compartir una ruta d'aquestes amb tu. Des de que ens vas deixar per la prima te'm trobat a faltar. Doncs res, que ha sigut molt gratificant passar el dia amb vosaltres pedalant i fer el cim. A veure quina se m'acut pel pròxim gran repte i si no sempre podem repetir aquests que ha sigut una passada.

Mandie ha dit...

Hi, I came across your site and wasn’t able to get an email address to contact you. Would you please consider adding a link to my website on your page. Please email me back and we'll talk about it.

Thanks!

Mandie Hayes
mandie.hayes10@gmail.com