dimarts, 5 de juliol de 2011

Gran Triatló per relleus!

Gran dissabte a la tarda a Banyoles!!, en Manel amb la natació, en Jordi amb la BTT i jo corrents!, vam participar a la III Triatló per relleus de Banyoles amb el nom de SIMONICH TEAM. Tot i ser una Triatló popular, de seguida ja vam veure que entre els 200 equips inscrits, hi havien molta gent bona amb les tres modalitats, que junts feien un gran equip. Primer van començar amb la natació, realitzant 1100m a dins l'estany, on en Manel va anar a tope tota la estona i en la transició va tenir que córrer coix per la seva lesió al dit del peu fins arribar a la meva posició (temps: 20 minuts). Jo l'esperava per començar a córrer a tope per fer una volta sencera a l'estany, uns 6400m. Vaig començar molt ràpid, avançant a diferents corredors, però al km 2 el meu cos va dir on anava!!, vaig afluixar una mica, però tota l'estona vaig anar amb el ganxo fins arribar a la transició! al final mes bon temps del que em pensava. (25:18', a ritme de 3:57'). El meu cosí en Jordi, amb la BTT va realitzar un circuit de 13000m bastant planer amb algun corriol tècnic, on va fer una gran crono, anant pràcticament tot el circuit a plat. (temps 28'). Al final vam quedar en la posició 43 dels 200 equips, no esta gens malament! Gran jornada, amb un gran dia i un gran ambient, on vam poder realitzar esport de diferent manera.
Felicitar a l'equip A última hora, que es van apuntar com molt bé diu el seu nom i sense preparar-se, realitzant una gran triatló, amb la Silvia a la natació, la Gemma al córrer i la Brí amb la BTT. Felicitats campiones!