diumenge, 8 de maig de 2011

Segona Terra de Remences!

Ja tenim la segona Remences a la butxaca!! Ha estat un gran dia, sense pluja i amb un gran ambient! Personalment, he patit molt a la part final de la marxa, però he baixat el temps de l'any passat, que la veritat no hi comptava pas!, però anem per passos, de bon matí em arribat a St. Esteve d'en Bas, i ja hi havia gent a la línia de sortida, que matiners! Ens em equipat ràpid i cap a la sortida! Faltava una mica mes d'un quart d'hora, i la veritat, comparat amb l'any passat no estava molt nerviós, però ha estat donar-se la sortida, i l'adrenalina a tope! a fonduuuu! em sortit a velocitat creuer, intentant anar el mes endavant possible, i sobretot vigilant molt!, la velocitat pels núvols, anar amb aquell gran grup et permetia rodar molt ràpid! Al mig d'Olot, he avançat l'Edu i ens em saludat. Un cop em iniciat el primer port!, el Capsacosta, ja he vist que anava mes ràpid del compte, però em trobava molt bé! aquí m'ha avançat el rei de les triatlons, en Marcel Zamora! que volava per avançar posicions!, ah! i en Nil d'Olot, que com anava també!. El meu cosí, el veia que pujava molt fort, i jo intentant no perdre pistonada!. He coronat i la meva intenció era menjar alguna cosa, pero anava molt afogat i he tingut que esperar que em recuperés per menjar. A roda d'un gran grup, m'han estirat i he pogut descansar, fins atrapar el peloton davanter. A Ripoll el segon port del dia, Canes, em pujat fort, i un cop passat el coll de la Creu, plat i amunt! també penso que he tirat massa fort, i pel cap m'ha passat diverses vegades que em podia passar factura, pero tot el temps guanyat fins aquell moment em permetia agafar-me en calma la pujada a Bracons. La baixada de Canes fins a Olot, aquest any rapidissima! l'any passat era tot moll i van anar amb molt de compte. Baixant he atrapat al meu cosí, que pujant m'havia tornat a treure un troç. Un cop a Olot, un grup ens ha estirat fins a peu de Bracons, tercer port del dia, i aquí si que semblava que la roda s'enganxava al terra,,, uff quin port! He agafat el meu ritme i amunt, en Jordi ha anat marxant mica en mica, i ja no l'he vist mes fins l'arribada. La part final de Bracons durissima, m'he adonat que si fins a peu de Bracons anava molt bé, ara ja no anava tant bé! Un cop he coronat, baixada ràpida, fins el segon repetjó que m'ha agafat una rampasa espectacular al quadríseps! jeje, mes de dos minuts parat i estirant! com l'any passat!. Un cop semblava que havien marxat les maleïdes rampes, a cavall de la bici i sant torne-mi! he agafat un gran grup que m'ha estirat fins a Manlleu, he aprofitat per menjar i beure molt, però veia que no acabava de recuperar-me, i ja érem a peu del quart port del dia, la pujada de Cantonigrós!, he aguantat al darrere del grup el primer repetjó sortint de Manlleu, però quan ha tornat a picar amunt, de seguida ja he perdut la roda del penúltim, he vist que anava fatal, la forta tirada m'estava passant factura, i quedava moltíssim fins al cim de Coll de Condreu. He agafat el meu ritme, i la tònica era que molts ciclistes m'avançaven i no podia seguir a ningú, en tota la pujada només he passat a dos ciclistes! quina pàjara! aquí l'anècdota del dia, anava jo i la meva pàjara i em giro a l'esquerre per llençar un "sepi" en el mateix moment que m'avança per la mateixa esquerre en XAVIII!!! mira que érem gent eh, jejeje, anava com una moto, i jo al meu ritme fins passat Rupit, on m'he pogut agafar a roda d'un grup encapçalat per en Franquet, com tirava el tio!! un altre que està fortissim! he patit al darrere del grup, però era fins arribar al cim de Coll de Condreu, on un cop em arribat, ara tocava tot baixada! quina baixada, com totes les altres, rapidissima, i quan ja érem a la recta d'Hostalets, de nou les rampes!!! bé, ara eren avisos, pero no m'han deixat aguantar la roda del grup, i he tingut que anar al meu ritme tota la recta fins a l'arribada!! jeje. A l'arribada, miro el crono de l'arc i veig 5h 38'!!!!! tot i que he patit molt, he baixat 5' el temps de l'any passat! no hi comptava pas!! molt i molt content!! dir també el gran temps dels companys d'Amer, on han demostrat que estan grandiosos! ah! i del mestre Marcel Zamora, que ha fet podi! tercer!! fins la pròxima! fotografia desprès de la marxa amb en Xavi Tondo

4 comentaris:

Xavier COMAS MIR ha dit...

Txema,

com li fots fort!!!
I es que no en tens prou mai. Quan no pedales amb la BTT vas amb la flaca i sinó a córrer.
Felicitats per el crono que has fet.

A veure si podem preparar la sortida amb BTT per els pantans, que vàrem parlar en la sortida amb en Quique.

Salut!!!

xavi ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
xavi ha dit...

Ja veus, mira que érem gent. A Joanetes hi havia un grup mirant com passàvem amb el maillot d'Amer i els hi he preguntat per riure: Ja ha passat en Txema! Òbviament ja ho donava per fet però m'ha fet gràcia que tots han dit: sisisisisis... Ah! I si no arribes a agafar la "pajara" segur que no t'hagués pas atrapat. Apala, salut!

EDU ha dit...

Hola Txema,
Vaja maquina com m has passat, com una moto!, l any que be la prepare amb tu!! ja..ja.