divendres, 29 d’abril de 2011

Pujada a Rocacorba

Avui al matí, juntament amb el meu cosí em fet una bona sortida per carretera, amb pujada inclosa a Rocacorba, amb un total de 141 km i amb 1955+! Em sortit d'Amer i em anat a fer unes Serres per dirigir-nos cap a St. Gregori i desprès a Banyoles, on em fet un puja i baixa a Rocacorba. Un cop em tornat a ser a Banyoles, ens em dirigit a Olot per Sta. Pau, on he patit de valent ja que avui no anava gens bé de cames. Un cop passat Olot i ja a Les Preses, ens em aturat a fer una merescuda Coke, per revifar-nos una mica i acabar d'arribar fins Amer. Amb el temps em tingut molta sort, ja que de bon matí el sol ens ha acompanyat, pero abans de pujar a Rocacorba ja em vist que s'estava complicant, cosa que ens ha fet dubtar si pujar-hi o no, al final em pujat junts i no ens ha plogut en cap moment. Quan em arribat a Sta. Pau, el terra estava ben moll del bon ruixat que acabava de caure, pero a nosaltres ni una gota. A Olot, també acabava de caure un ruixat i les quatre gotes i el cel amenaçador feia pensar amb una altre tromba d'aigua, però no, quatre gotes passat el túnel d'en Bas i ja està!. Bona cargolada de cares al Remences!!

2 comentaris:

EDU ha dit...

ja..ja. tu dius de mi!! pero la ruta d avui es de les boens, bon desnivell acumulat, i sobre tot, bons kilometres. hens veiem, força saalut i mes pedals encara.

xavi ha dit...

Ostres Txema quines escalfades que us foteu!