diumenge, 3 d’abril de 2011

Gran cap de setmana ciclístic!!

Aprofitant el gran cap de setmana que es presentava mateorològicament parlant, ahir dissabte amb la colla d'Amer, erem una dotzena de ciclistes, vam fer una gran sortida amb bici de carretera. La ruta va ser: Amer - Mas Llunes - Sta. Coloma F. - St. Hilari - (aquí dos que teníen que ser aviat a casa van continuar cap Osor) Arbúbies - Coll de Revell - Alt de St. Hilari - Osor (fins aquí els altres tots junts) - Santuari el Coll - (aquí nomès vam pujar cuatre!) - Anglès - Amer - St. Martí Sacalm ( i aquí vam pujar el meu cosí i jo) - Amer. Una gran sortida amb molt bon ambient i un fantàstic dia, on em van sortir 151 Km i uns 2735+.
I avui diumenge, gran jornada pels cingles de Collsacabra. Amb la dona em sortit de Tavertet i vorejant la cinglera em anat pujant per desprès baixar i baixar fins al Salt del Sallent, passant primer per Rupit. Desprès em tornat a Rupit i em fet el mateix camí a la inversa. Gran recorregut de BTT amb uns paisatges magnífics i passant per alguns trams del Cabrerès. 32 Km totals amb uns 700+. Felicitar a la Brígida, que desprès de no tocar la bici durant alguns mesos, s'ha portat com una campiona!

1 comentari:

xavi ha dit...

EEeeiiiiiii molt bé Txema! Si que va fer un bon cap de setmana. Felicitats també per la teva dona, que després del que aguanten amb el nostre vici, els hi hauríem de fer un monument.