diumenge, 20 de març de 2011

Amer - Tossa - St. Grau - Amer

Molt bona ruta la que em fet aquest matí amb sis companys d'Amer, amb un gran dia per disfrutar de la bici i un bon sol. Em sortit d'Amer direcció Caldes, on aquí ja es començaven a esmolar els ganivets, direcció Llagostera i desprès cap a Tossa de Mar, on ens em parat a fer una beguda i un entrepà (carregar dipòsits). Desprès em continuat direcció St. Grau, on em disfrutat d'unes grans vistes del mar fins que em arribat a peu de port, desprès la veritat es que ja no veus res! jeje ben agafat del manillar i amunt!. Un cop em coronat, baixada cap a Llagostera on ja em notat que s'havia aixecat el vent, i a plat em començat a fer relleus, "l'ou" fins passat St. Dalmai, on hi ha un repetxó (el Rustenchiken), que ha deixat a tothom al seu lloc. Total 135Km, amb 1360+ i una mitja de 30Km/h, una bona sortida de cares el Remences, toca ficar-se les piles!!

1 comentari:

Quique ha dit...

Hola Txema. Ja veig que estàs preparan-te pel Remences... Aquest any has d'anar a baixar el temps...
Per Múrcia a anat super bé. He fet dos sortides super ben parides. La primera a Múrcia amb uns corriols interminables i super macos i la segona a Calasparra passant per llocs molt macos i molt divertits. Ha sigut una canya...