diumenge, 30 de gener de 2011

Ja no hi ha volta enrere!

Tot va començar per combinar-ho amb la bicicleta durant l'hivern, i ha passat a passar per davant de la bici!, de moment.....;-). La bici ja l'agafo ja, fins i tot he fet alguna sortida de mes de cent km's, però ara mateix, dedico mes dies a la setmana a còrrer que amb bici. Tot té una explicació, dia a dia amb companys del poble ens em anat animant, hem participat en alguna mitja marató, i desprès de fer km's i veure que varis companys s'han inscrit a la Marató de Barcelona, doncs ja no hi ha volta enrere!! Avui m'he inscrit!! 60 Euros! i desprès ens queixem d'alguna cicloturista!
Avui al matí, em fet un bon entrenament de cares al dia sis de Març, 30 km's a ritme de cinc, on he acabat molt encarcarat de cintura per avall, però que m'ha servit per veure que patint, i sobretot patint molt en els últims km's, es possible fer-la!. Ja us explicaré que tal em va. Desprès espero fer més bici que còrrer! jeje.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

jejjej ets un juvenil etern!! estàs a tope!! pfff jb la bici bastant aparcada, els dies d nadal la vaig treure a cremar algun turró pro no gaire més. Cuida't ml crack i ànims, vas a ritme de medalla!! jejejj (cusi)

Nava ha dit...

Txema, tu haz lo que el cuerpo te pida, que collons, si ahora toca correr a correr se ha dicho, disfruta y haber como quedas en barcelona !! suerte !!