diumenge, 9 de gener de 2011

Gran cap de setmana, i la meva primera mitja!!!

Ahir dissabte al matí amb el meu cosí en Jordi i les dones, vam marxar a passar el dia a Barcelona (rebaixes) per acabar el dia a Sitges, on avui participàvem en Jordi i jo a la 28 Mitja Marató de Sitges. Gran organització i gran ambient de bon matí al passeig de Sitges, on hi havien aproximadament uns 3000 participants. El recorregut molt urbà i planer, passant pel passeig de Sitges durant la marxa tres vegades. No em escalfat gaire i de seguida ens em adreçat a la sortida, on ens em situat molt endavant. Molt bon dia i gens de fred, estàvem rodejats de gent amb samarreta de tires i nosaltres amb samarreta tèrmica de màniga llarga a sota!! jeje, els típics nervis abans de sortir i tret enlaire, sortida!! uff, la gent ha sortit molt ràpida, tant que ens han estirat i els dos primers quilòmetres els hem fet a 4:05 el Km, de seguida em afluixat i em intentat mantenir els següents Km's a 4:20/25. Anàvem a bon ritme, teníem bones sensacions i al Km 10 em passat a 42'38''!, jo pensava, ay ay ay que ens pot passar factura.... però a mantenir el ritme! Al km 15, primers símptomes de patiment del meu cosí! no pot ser, està patint?? res, la cosa no ha durat ni un quilòmetre, la màquina s'ha revifat i de seguida allà al meu costat! Al Km 17 patiment meu, he vist de cop que anava forçat i que em costava mantenir el ritme, li he dit a en Jordi que tirés, que portava un bon ritme i podia fer molt bon temps. Del Km 17 al 18 encara, però els tres últims se m'han fet llargs llargs, un cop al passeig on faltaven pràcticament els últims dos quilòmetres per l'arribada, suposo que els he fet aprop de 5 i molta gent m'ha avançat!! Al final, línia d'arribada on he arribat molt just de forces, i el més important objectiu realitzat!!, amb un temps més bo del que em pensava, 1h 32', a un ritme de 4:22 el Km, gràcies a la llebre del meu cosí!. En Jordi també ha patit en els últims quilòmetres, però ha entrat a l'arribada amb un gran temps, 1h 31' 19'', a 4:20 el Km. Molt contents per la mitja que ens ha sortit, llàstima que al final ens ha passat factura el ritme inicial. La meva primera mitja marató realitzada, una marxa que temps enrere, mai m'hauria pensat que algun dia faria, tot es plantejar-s'ho!! Gràcies a la Neus i a la Brígida, pels ànims rebuts i per la vostre gran companyia!!

3 comentaris:

Paco ha dit...

Enhorabona Txema ..!!!Per se la primera no està gents malament..!!
Estàs fet un tot terreny..!!
Salut..!!

Nava ha dit...

Aprovecha tu juventud y hazlos temblar, je, je, te felicito por tu primera y seguro que no última "mitja" un saludo.

Anònim ha dit...

moltes felicitats carlitos!!! vam passar un gran cap de setmana junts fent el que més ens agrada...esport i estar amb les nostres dones!!
un altre objectiu complert!! i els que et queden! estas imparable!
salut!