dilluns, 3 de gener de 2011

Cursa Sant Silvestre Girona 2010

L'últim dia de l'any el vaig acabar fent una cursa, i no va ser amb bici, sinó corrents a la Sant Silvestre de Girona. Una cursa que no hi havia participat mai de 5 km 400 m pels carrers de Girona, amb 1200 inscrits, quina gentada!!.
Amb en Manel i el meu cosí, ens vam situar molt endavant a la sortida, molt important ja que ens va anar molt bé per agafar de seguida el nostre ritme, desprès de fer els primers quilòmetres bastant ràpids i patir de valent al final, vaig passar per sota l'arc d'arribada amb un temps de 20:32, a un ritme de 3:49 min el km. Sort de la llebre del meu cosí, que em va estirar moltíssim! Estic molt content del resultat aconseguit, tot i que vaig patir molt i molt en els últims quilòmetres! ufff,,,,

Espero que aquest any pugui complir els meus objectius, començant aquest diumenge per sitges, on m'estrenaré a una mitja marató, i moltes més marxes amb BTT i amb bici de carretera.

Molt bon any a tots!!!!

1 comentari:

Beni ha dit...

ei, molt bon promig....algun dia hi aniré a la sansi de girona.....salut!!!