dijous, 16 de desembre de 2010

TOI CHUNGO!!

Aquests últims dies, m'estava mig preparant per debutar en una mitja marató, la mitja de Vic d'aquest pròxim Diumenge, realitzant entrenaments amb molt bones sensacions, i sobretot amb moltes ganes que arribés el dia, però un inoportú procés víric (que em té KO des del Diumenge passat!), m'ha trastocat tots els plans!! Pensava que la febre aniria marxant, però s'acosta el cap de setmana i tot continua igual! Res, que la mitja tindrà que esperar.....

7 comentaris:

Noe ha dit...

Animos y a recuperarse. La bajada de temperatura se hace notar mucho. Yo tambien ando fatal.
Abrigate mucho cuando salgas a entrenar para no pillar frio.

Nava ha dit...

Hola Txema !! si tu problema es un proceso virico, tranqui se prestaran otras oportunidades sigue entrenando seguro encuentras oportunidad para poder demostrar de la pasta que estas echo. Cura ese virus e intenta levantar los animos.

Pd.- yo no puedo decir lo mismo y no tengo virus. Un saludo campeón.

Paco ha dit...

Molts ànims Txema..!!
Que et recuperis aviat,i no et tocara cap més remei que espera un altre ocasió.!!
Cuidat valent..!!

xavi ha dit...

Ostres tu quina putada! Jo que ja m'esperava la crònica, jajajaj... Tranquiiiiiiiiiiiillllll

Sucs de taronja naturals, llet calenta i a dormir aviat, jajaja... Ei no riguis que funciona.

Cuida't crack!

Jordi Marina ha dit...

Ostres tiu, quina llàstima. Però com diu un amic meu, després de l'u va el dos... el teu u es curar-te i el dos matxucar-te amb una altre mitja o uns portets amb la bici!!!

Cuida't i que no sigui res!!!

Txema ha dit...

Merci a tots pels vostres ànims!!! Doncs la veritat que ja estic molt millor, pero com dieu, un altre dia serà!, el mes important es recuperar-se bé, i després ja hi hauran més dies!! Fins aviat companys!!!

Jordi ha dit...

Putus virus!!!
no hi ha més remei que deixar que el cos faci la seva feina i donar-li descans.
De curses ja n'hi haurà moltes més
Cuida't