dimarts, 7 de desembre de 2010

Nou objectiu.... i gran sortida de BTT!

Entre que molts cops no trobo el moment de posar-me a escriure o que no faig res que cregui rellevant per explicar-vos, doncs la veritat es que tinc el blog una mica abandonat. Ara fa un mes, que puc dir que vaig acabar la temporada ciclistica, tot i que no sé quina temporada, ja que no competeixo ni res, però si que es cert que per aquestes dates s'afluixa o es descansa per afrontar l'any pròxim amb mes benzina. Encara que he afluixat amb bici, no vol dir que no hagi fet sortides, la veritat es que no he parat, tot i que són amb una altre intensitat i sense distàncies llargues, i de postres, per si encara no en tinc prou, he afegit anar a córrer!! sí sí, a córrer! aquests dies, estic anant a córrer regularment amb alguna tirada llarga amb un nou objectiu!!, vull participar i acabar la mitja marató de Vic, (de fet ja estic inscrit!) sense buscar temps ni res, simplement acabar-la. Aquest es el nou objectiu de cares al mes de desembre!, la veritat es que tenir un objectiu o algun repte al davant, ajuda i molt a fer alguna cosa amb moltes mes ganes, i si a mes a mes tens dos amics que també s'afegeixen a l'aventura doncs fantàstic, ara,,,, això d'anar a córrer no us penseu que va sortir de mi, si no que van ser el meu cosí i en Manel que em van enllaminar, i entre tots ens anem motivant. No ha estat fàcil, ja que al començar a córrer després de tant de temps sense fer-ho, doncs cada dia els genolls em feien mal en un lloc diferent, i amb la tendinitis que vaig tenir l'any passat, doncs,,,,, no les tenia totes, però mica en mica crec que tot es va posant al seu lloc. Res, ja us explicaré com va tot!!!
I parlant de sortides interessants, crec que avui amb la colla d'Amer hem fet una i de molt guapa!, Amer - Cabrera - Amer. Una ruta que cada any per aquestes dates organitza el club i que passa per corriols i camins molt macos i plens de fullaca de la zona de Falgars d'en Bas. Aquest any érem set bikers, i tot i que ens ho em passat molt bé i em gaudit de grans vistes, ens trobat un terreny molt exigent, ja que estava tot molt enfangat, amb les pedres molles i amb molt de vent en diferents llocs, que et feien estar tota l'estona molt atent i pedalar constantment amb molta mes força!!, ho em fet d'una tirada, només em parat a fer un refrigeri a l'estació de St. Feliu de Pallarols a la tornada, ja que a peu de Cabrera, no em acabat de pujar fins a dalt. Al final ens han sortit un total d'uns 60 Km i uns 1500m +! Una bona ruta que la recomano a tothom! Vinga, fins a la pròxima!

1 comentari:

xavi ha dit...

Ostres Txema al costat teu sóc un mindundi! Vas unes quaaaaaaaantes passes davant meu. Ja vas a una mitja, vas a córrer regularment,... cu___ll__!

Tens tota la raó amb això de la pretemporada, estic com tu, tampoc competeixo però com s'arriba a aquesta època hi ha un clima general d'aturada que s'encomana. Coincidim en què l'important és fer esport i trobar-se bé amb un mateix.

Res doncs, que vagi molt bé la mitja i bones festes!!