dilluns, 27 de desembre de 2010

Marxa de Sant Silvestre a Riudellots

Ahir vaig participar a la marxa atlètica de Sant Silvestre de la població de Riudellots de la Selva. El recorregut era de set quilòmetres i podríem dir que bastant planers. Només donar el tret de sortida, ja em vaig adonar que la gent anava a tope i que no es podia badar si volies guanyar alguna posició!!, van ser només set quilòmetres, però a un ritme fort. Vaig començar molt bé, però crec que vaig anar de mes a menys, i en l'últim quilòmetre, on hi havia alguna rampeta vaig patir de valent!! Ni vaig esprintar a la última recta!! jeje Penso que es pateix menys a sobre la bici!!! ;-). Al final vaig fer 28'27'', a 4:04 el quilòmetre. No em puc queixar, ja que no pensava pas que faria aquest temps. Ara el divendres toca la de Girona, de 5 km 400 metres. Espero que em serveixin de preparació pel dia nou de Gener, on participaré a la mitja de Sitges!! bueno,,,, si tot va bé clar! Fins aviat!

1 comentari:

Anònim ha dit...

carlitos això serà un plis plas per tu! estas a tope i ets capaç de fer tot el que et proposis!! a sitges tindrem un altre bon test per saber si estem o no preparats per reptes mes grans com podria ser la marto de barcelona!!jeje. però pas a pas és com s´avança...ens veiem demà per despedir l´any a girona! salut