dimecres, 6 d’octubre de 2010

Pedalada per Collserola

Gran matí ciclístic i de sort a Collserola! Sort,,, doncs si, molta sort! mes endavant veureu el perquè. Aquest matí, en Dani, en Quique i jo ens em adreçat fins a Barcelona per participar a la 7a pedalada popular de BTT que organitzava la Guàrdia Urbana de Barcelona pels camis de Collserola. L'any passat, en Quique i jo ja hi vam participar, i tot i mullar-nos, ens ho vam passar molt bé, cosa que va fer que aquest any no dubtéssim alhora d'inscriure'ns. Aproximadament a les 09:15 hores em arribat al velòdrom d'Horta, punt de sortida de la pedalada, on el primer que em fet ha estat anar a buscar el dorsal i desprès equipar-nos. M'ha tocat el dorsal 100, un número molt rodó!, i pràcticament sense escalfar ens em situat a la sortida bastant ben situats, on la primera línia estava reservada pels ex ciclistes professionals Roberto Heras i Josep Lluís l'Aguia. A les 10:05 hores s'ha iniciat la pedalada i només començar pujada!!, on em anat de menys a mes encarant els primers 2'5 Km de pujada per una pista amb moltes ferradures,on he coronat amb el grup del davant. A partir d'aquí tram bastant trencacames amb algun corriol fins arribar a l'avituallament de Can Coll (Km 15), on ens han fet aturar a tots per reagrupar-nos. Fins aquí, al ser neutralitzat, la moto davantera de tant en tant ens anava frenant, cosa que ha anat bé per anar agafant aire i recuperar forces, fins i tot he tingut unes paraules amb l'Heras, el qual anava sobradíssim amb una Doctore amb rodes de 29'' (diu que molt millor aquestes que les de 26''!). A l'avituallament, desprès de menjar i hidratar-me, amb en Dani i en Quique em comentat la pedalada i alguna anècdota, i ens em fet una foto a correcuita. Sant tornem-hi! es reprèn la pedalda i aquí ja era en plan maric... l'últim!, res de neutralitzat, i de seguida l'Heras ens ha arrancat les pegatines!, a marxat tot sol i els altres com em pogut em anat tirant al nostre ritme. Fins aproximadament el quilòmetre 23, molta pista i bastant trencacames on en moments he patit de valent, i a partir de llavors, pista i amunt!! pujada constant d'uns tres quilòmetres, que quan semblava que ja arribaves al cim, un altre camí a l'esquerre que encara s'enfilava més! ufff,, quin mal les cames,,,un cop a dalt, agafar aire i gaudir de les vistes espectaculars de la ciutat de Barcelona amb el mar al fons! molt guapo! ara tocava disfrutar de la baixada fins el velòdrom per la mateixa pista per on havíem pujat, on s'havia d'anar molt de compte ja que era molt relliscosa per les pedretes que hi havien. Un cop a l'arribada, (32'8 Km i 875 metres de desnivell positiu),obsequi (samarreta) i una bossa amb una crema, una barreta energètica etc etc. Ja amb en Dani i en Quique a l'arribada, em anat al cotxe per recollir la bossa per dutxar-nos i aquí comença la sort!! arribem a l'esplanada i veiem el cotxe d'en Dani amb la porta de l'ocupant davanter oberta!!, merda... ens han petat el cotxe!! ens acostem,,, i no!! les carteres, rellotges, bosses etc etc tot al seu lloc!! tres hores voltant amb la bici i el cotxe obert! em marxat tant empanats i amb tantes ganes de pedalar que ens em deixat el cotxe obert i no ens l'han tocat!!! increïble!! quin "carmelo" jeje. Desprès de tancar bé el cotxe, ens em anat a dutxar al velòdrom, on hem vist com la Selecció Catalana de Ciclisme estava entrenant amb el seu seleccionador, en Carles Torrent. Un cop dutxats, em anat a menjar l'entrepà i a fer un beure mentre veiem com en Dani Comas feia una gran exhibició de Bike Trial!! quin paio, s'ha fet una juguesca amb un bomber de bcn i casi es queda sense bici!!. Desprès han tocat els sortejos,motxilles, casc, buff, material etc etc i 4 bicicletes!, quan ja només quedaven per sortejar dos bicis, ha continuat la sort!!, una mà innocent treu un número i l'spiker diu: "un número molt rodó", i dic: "el meu", efectivament el 100!!! jaja, increïble!! quina santíssima llet!!! bici cap a casa!!! jeje. Sort que el maleter del cotxe d'en Dani és gran!. GHOST SE 2000, model del 2011.

Gran matí per Collserola, on a part de la sort, també ens em trobat amb un dia collonut, un gran ambient i tot molt ben organitzat! Felicitats a la organització!

Us ho recomano de cares a l'any vinent!

Fotos de la pedalada: bttcegub.blogspot.com

Vídeos de l'exhibició d'en Dani Comas!



7 comentaris:

Quique ha dit...

Quina màquina Txema, he vist les fotos a roda de l'Heras... i per les de l'arribada, estàs el 11... i a sobre la llet de la bici. Tinc que penjar la meva crónica que gairabé la tinc a punt i passar-te la foto amb el premi. Bueno, ja m'explicaràs que t'ha dit la dona de la sorpressa.

Txema ha dit...

jeje, oohhhh,, i encara hi ha tres que van entrar davant meu que van retallar!!!jeje, de totes formes, això és el de menys, la qüestió era participar i passar-ho el millor possible amb la bici. La dona?, va quedar acollonida! jeje, diu que molt guapa però que ja li agrada la seva. Tocarà vendre-la.

ALEX ha dit...

Txema et felicito perque té molt de merit aguantar a roda de l'Heras i segona perque et vas endur un bon regal.
Salut!!!!!!

Paco de Cadaqués ha dit...

Bueno Txema, felicitats per la bona classificació i per la bona sort...!!
Estas fet un màquina..!!

Txema ha dit...

Ei Alex!! res d'aguantar a roda de l'Heras, que mes voldria! jeje al ser neutralitzat, ell va tenir que anar amb nosaltres fins que el van deixar tirar a tope! Vinga cuida't i a seguir pedalant!
Paco! merci per tot, vaig tenir una llet increible!! jeje, ja veig que tu tampoc pares, ara bici nova!! per cert, guapíssima!!! Espero que ens veiem en alguna pedalada! fins aviat!

Nava ha dit...

Txema, ya comienzas ha estar como los pro's jajaja, te felicito, en mi vuelta por los blogs, he quedado prendado de tu evolución, aunque ya me lo temía, sigue así, y por cierto, ya te enviare la pasta para que compres una primitiva y vamos a medias, enhorabuena !!

Beni ha dit...

carai quina potra!!!!!....això si que es amortitzar la inscripció, je je je.....
si que tenen calés aquets de la guàrdia urbana, l'any vinent ja m'hi apuntaré, je je je....