dilluns, 19 de juliol de 2010

Gran dia al Tour!!

Amb autocar ens vam desplaçar fins a la població francesa Ax-les-Thermes, per veure passar el Tour de France. A quarts de nou del matí ja érem a lloc, i ja es veia un gran ambient, amb gent i bicis per tot arreu, no semblava que fossin dos quarts de nou del matí, podries dir perfectament que era mitja tarda! Davant les diferents possibilitats que teníem per fer una ruta, al final crec que vam fer bé i vam pujar el Col du Pailheres per la part "fluixa", (per on baixaven els corredors) bé,,,, de fluix no té gaire res, 19km de pujada i els cinc últims kms al 9%, però es que per on pujaven els corredors es molt més dur. Durant la pujada contínuament ens trobàvem ciclistes que també es dirigien al Col com nosaltres, i un cop al cim, ambientàs!! bars, botigues i una gentada espectacular, no ens vam poder estar i amb la trampera que portàvem i la gent que veiem per l'altre banda del port al costat de la carretera, vam decidir baixar fins Mijanes (10 km de baixada). Un cop a Mijanes, mitja volta i amunt! gaudint de l'ambient i de la pujada! deu quilòmetres amb molta gent, cotxes, caravanes, a banda i banda de la carretera, totalment pintada per noms de corredors, banderes, etc etc!, que feia que la pujada passes volant!! El traçat també molt guapu, amb moltes ferradures! Una passada! Sense paraules!!! El Tour és el tour!! Un cop a dalt del Pailheres, portàvem 40 km's i 2110 m. de desnivell positiu acumulat!!
Un cop ben hidratats, vam veure passar el Tour, i a part de l'escaldufada del sol, jeje ens ho vam passar genial!!!!!

Xavi Arenes ha dit...

Hidratar-se. Molt important. També portar entrepans per els companys que estant torrant-se al ... sol. Jejeje: Moments epics a la carpa del Pailheres !!!