dissabte, 31 de juliol de 2010

Dos dies, dos nocturnes

Dijous a les 21h, ens vam reunir 14 companys al barri vell de Girona, per fer una sortida nocturna amb BTT!, La veritat que en un principi no hi podia anar, però finalment vaig poder assistir-hi amb molta il·lusió, ja que era la meva primera nocturna! Amb un frontal nou per l'ocasió! La ruta no va ser molt llarga, ja que es tractava de pujar fins a St. Miquel i baixar de nou fins a Girona, aixo si, vam fer un tram de baixada per corriol, que només amb la llum del frontal va ser molt guapo. Va estar molt bé, veure la filera de llums de les bicis que anaven pujant pista amunt, i també veure Girona des de la torre de St. Miquel, ja que les llums de la ciutat feien un gran paisatge. Un cop a Girona, sopar a la terrassa d'un restaurant de la plaça independència, on vam estar molt ben hidratats!!
Ahir segona nocturna amb dos dies!, juntament amb en Lluís i la Núria, la meva dona i jo vam anar fins a Girona per participar a la VIII bicicletada nocturna que organitza la plataforma cívica Mou-te en Bici, recorregut de Girona fins a St. Feliu de Guíxols pel carrilet. Vam quedar a les 21h i de seguida van anar arribant ciclistes fins ser un total de 54. Tots plegats, ens vam dirigir direcció Llagostera, on ens vam entaular per sopar i on no va faltar de res! buff.... Un cop tips! i quarts de dues de la matinada, fotografia del grup i uns van tornar cap a Girona i els altres vam seguir cap a St. Feliu! La temperatura perfecte, mes aviat fresca que en ocasions convidava a posar-te un jaqueta. Cap a les tres de la matinada, arribada a la platja de St. Feliu, on alguns van gaudir d'un bany i d'altres com jo d'una remullada de cames. Després un cremat i cap a casa amb el cotxe d'en Lluís que ja el tenía des de la tarda a St. Feliu. A quarts de sis de la matinada arribàvem a casa, amb moltes ganes d'agafar el llit! Ens fem grans... jeje.

1 comentari:

Anònim ha dit...

Txema mlbe no¿? avera si tornem a keda algun dia a i els pedals van d pta mare jeje axo si els tinc k posar me forts que ara ja tinc el trukillo jeje d'en DANI!