dijous, 24 de juny de 2010

Escapada amb els bicivici!!

Gran biciviatge amb els bicivicigarrotxa!!. Aprofitant els últims dies de les vacances, el diumenge a la tarda amb quatre integrants dels bicivicigarrotxa, ens vam desplaçar fins a les Ax les Thermes (França), per pujar i no parar de pujar ports. Em va convidar en Miquel (Roldi), que malauradament per una inesperada lesió, finalment no ens va poder acompanyar. Han estat dos dies i mig intensius de bicicleta, on no em parat de coronar ports, alguns d'ells mítics del Tour de France com Plateau de Beille, Col du Pailhères, Ax 3 Domaines (Bonascre), Port d'Envalira, i realitzant la part final de l'etapa 14 del proper Tour, amb l'ascenció al Col du Pailhères i posteriorment al Ax 3 Domaines. Un total de 345 km, deu ports assolits i pràcticament nou mil metres de desnivell acumulat!

4 comentaris:

Jordi Marina ha dit...

No pares!!!

Fot-li canya!!!

xavi ha dit...

D'això se'n diu aprofitar el temps! Com diu en Jordi, no pares!

Paco de Cadaqués ha dit...

I jo que vaig tenir treballs per pujar Envalira....!!!!Només de sentir tans ports ja em fan mal les cames..!!
Bones rutes i bones pedalades..!!

Jordi ha dit...

M'està entrant gusanillu de provar això de fer carretera