dilluns, 10 de maig de 2010

Terra de Remences 2010

Ahir diumenge, per fi va arribar la Terra de Remences, una "marxa" de llarga distància que feia temps que esperava amb moltes ganes, ja per proximitat i/o per ser la primera vegada que hi participava i per haver-ne sentit a parlar moltíssim! això si, amb la incertesa de quin temps ens faria. De bon matí, a quarts de set, em quedat al punt de trobada amb els companys d'Amer, i ens em dirigit fins a St. Esteve d'en Bas amb moltes ganes, ja que el temps de moment pintava super bé. Un cop a St. Esteve i ja amb el dorsal (que el vam anar a buscar el dissabte), ens em equipat i dirigit ràpidament a la sortida, quedant segons altres companys que ja havien participat en anys anteriors, bastant ben situats. Abans de dirigir-nos a la sortida he sentit que algú em cridava i he conegut personalment a l'Alex , ja que fins a les hores, tot i pedalar junts a les Rutes del Montseny, només ens coneixíem a través dels blogs. Un cop s'ha fet la sortida, amb molt de compte en no encalçar a ningú i a no ser encalçat, em anat tirant cap a Capsacosta, on de seguida ja he vist que allò no seria una marxa, tothom anava rapidíssim!! i em feien anar molt ràpid, si mes no aquesta era la meva sensació. En molts de trams, el grup es frenava de cop i havies de vigilar molt, i desprès tornaves a apretar per no perdre el cul del grup. Un cop a l'inici de Capsacosta, el meu cosí i en Manel, han posat un ritme que ja he vist que era massa ràpid, i que quedava molta ruta!!, però jo allà intentant seguir-los. Un cop a dalt del port, la pluja feia acte de presència, però semblava que seria només el "xiri-miri", però que collons, des de St. Pau de Seguries fins a Ripoll xàfec guapo guapo!, que ens ha fet plantejar-nos fer la volta curta. Al sortir de Ripoll i encarar el port de Canes, la pluja ha minvat bastant, i em fet el port també a bon ritme, on en Manel que feia la volta curta, ens ha fet una gran estirada fins a dalt on he agut d'apretar les dents. La baixada fins a Olot, a estat ràpida però amb molta cura, ja que l'asfalt moll era un perill!. Un cop a Olot, en Manel, s'ha tornat a posar a davant i ens ha anat estirant, però al final el meu cosí i jo l'hem deixat marxar i ens em posat al darrere d'un altre grup i ens em anat arraserant del vent que bufava fort per la parcel·lària. Em arribat al desviament de la curta i la llarga, i ens hem dirigit cap a Bracons, on li he comentat que anés al seu ritme i que jo ja aniria fent, que em trobava bastant cansat, però m'ha comentat que m'esperava a dalt i que faríem la resta junts. A l'inici del port ens em trobat amb els ànims dels companys d'Amer, que ens oferien una mica de vi!! jeje i abans d'arribar a dalt del port, a la part mes dura, els ànims de les nostres DONES!, que ens han fet algunes fotos amb la cara desencaixada i amb un avís de rampa, i una pancarta que ni l'hem vist! jeje de totes formes gràcies a tots pels ànims!!. Un cop a dalt, on em arribat bastant junts, em fet el descens amb un bon grup, i als repetjons que hi han, quan m'aixecava de la bici i apretava, la rampa em tornava avisar, total que al final tant avisar, "quien avisa no es traidor" doncs rampa al canto i m'he tingut que parar un minut a fer uns estiraments. En Jordi també s'ha parat i em perdut l'estela del grup, tenint que continuar un tram tot sols, on en Jordi m'ha estirat i on jo no li podia fer cap relleu! Gràcies nanu per donar-me la roda en els moments difícils!! He començat a menjar i beure per que no em tornés a venir la rampa, i abans d'arribar a Manlleu, un grup ens ha atrapat i ens em ficat al rebuf ja fins a a Manlleu. Aquí li he comentat a en Jordi que tirés, ja que el veia molt bé i que jo el faria perdre temps a la pujada de Cantonigrós, que ja trobaria algú que aniria al meu ritme. Em sortit de Manlleu, i ell ja anava al capdavant del grup i jo el tancava, veient també que em costaria molt seguir aquell ritme. De seguida el grup s'ha trencat amb dos, bon ritme Jordi! jeje, i mentre anava pujant i passant els quilòmetres m'he anat recuperant, passant a diversos ciclistes que sortint de Manlleu em pensava que no els seguiria i fins i tot estirant un grupillo, he arribat a Cantonigrós amb molt bones sensacions i molt refet! la veritat que la part final de la ruta m'he trobat molt bé, desprès quedava fer la recta interminable passat Rupit i ja baixada amb asfalt sec (jeje) fins a St. Esteve d'en Bas. He arribat molt cansat, però molt i molt content, tot i que he patit fort en alguns trams, però aixo del ciclisme té aquestes coses oi? es pateix una mica...no? jeje. Al final he entrat 136 amb un temps de 5h 42' 33'', baixant de les sis hores, que era el que volia.El meu cosí, en Jordi, i jo al seu darrera, a 500 m del cim de Coll de Bracons. Al mateix punt amb no gaire bona cara....simulant una rialla.... Una mica més amunt...i l'últim esforç a l'arribada..

12 comentaris:

ALEX ha dit...

Per ser la primera vegada està molt i molt be, moltes felicitats perque despres del xàfec anar a fer la llarga ja era un mèrit.

XAVI ha dit...

IMPRESSIONANT moltes felicitats Txema, ets un crack! a veure si l'any que ve fa més bon temps.

Quique ha dit...

Felicitat Txema, quina maquina... ja ho sabia que baixaries de les 6 hores. Bueno, després de l'esperiència espero que tornis a acompanyarme amb les rodes de tacs, que ja estic una mica cansat d'anar sol. Ens veiem d'aquí a una estona.

Noe ha dit...

Que crack!!! Vaya tiempazo fiera! Felicidades.

Nava ha dit...

Noi, no me queda más que bajarme los pantalones, si señor, collons, me alegro mucho por ti, vaya forma debes tener para hacer ese peazo tiempazo, con dos cojones, ni lluvia, ni na de na. Txema ole tus huevos. Ale nos vamos viendo que vuelve la bestiaaaaaa!!! jeje, cuidate.

Jordi Marina ha dit...

Felicitats!!!

Molt bon temps, que sumat a les inclemències meteorològiques fan que encara sigui millor!!!

Felicitats de nou!!!

Paco de Cadaqués ha dit...

Enhorabona Txema..!!
Estas molt fort..!! Jo no he anat a la marxa ,però pel temps que han fet altres companys ,veig que estas molt
bé. Segueix aixi..!!

Txema ha dit...

Moltes gràcies a tots!!! La veritat es que encara m'estic recuperant... avui ni m'he acostat a la bici!
Quique= doncs ja tinc ganes de fer alguna sortideta de les nostres amb BTT.
Nava= buenas noticias me das, la bestiaaaaa està a punto! me alegro un monton!
Jordi= tenia moltes ganes de fer la llarga, pero el fred i la pluja m'ho van fer rumiar, sort que va parar de ploure.
Paco= no serà tant Paco, em van estirar molt! ;-)
Xavi= Ahir al acabar vaig pensar que ja havia complert i que l'any vinent ja veuriem, però avui ja ho veig diferent! jeje.
Noe= Ja t'he comentat que molt i molt bé, La Cancellara for ever! ;-)
Alex= Felicitats pel temps i encantat d'haver-te conegut!

Anònim ha dit...

andy! ets una makina! ens va costar molt i molt pero objectiu complert, diploma d´or i cap a casa!! ara les cames encara em fan mal. Ah! molt bona la foto que sortim els 2 pujant a bracons!!jaja

Beni ha dit...

ei enhorabona, tu ets dels valents, no com altres que jo se, je je je.....

j o a n f t ha dit...

Molt be Txema! Ahir mentre preparava la meva propia cronica vaig veure la teva... i m'hi vaig sentir identificat, excepte per un parell de coses: no vaig tenir cap rampa, no em van donar vi, no m'esperava cap dona a bracons... vam sortir dels ultims i vaig estar-hi una hora mes que tu! Bona feina!

ALEX ha dit...

Txema entra a http://picasaweb.google.com/ldomenechs/TerraDeRemences2010#5470475904587335826 i veuras fotos de Remences surts a la sortida i desprès a Bracons,
Salut!!!!!!!!