diumenge, 23 de maig de 2010

Terra de l'aigua i a terra!!

Avui he participat a la marxa cicloturista de Riells i Viabrea, la Terra de l'Aigua de 135 Km i 2600 m de desnivell acumulat. A la sortida érem mes de 500 participants, i només començar els mateixos problemes de totes les marxes, tothom vol passar per on no hi ha forat, i es clar, tens que anar amb mil ulls. Han anat passant els primers quilòmetres de planer fins arribar a peu del primer port important del dia, pujada per la Costa del Montseny fins al Coll de Sta. Helena. Aquí, he agafat el meu ritme i amunt, una pujada d'uns 14 Km's amb alguna rampilla important del 15%. Un cop he arribat a dalt el coll, tocava baixada fins empalmar a la carretera de Sta. Fe del Montseny, i aquí he tingut la meva primera caiguda amb la bici de carretera. sí sí, no patiu, estic bé. En un revolt fort d'esquerres, el que anava davant meu, a començat a frenar a dins del revolt, fins pràcticament parar-se, i es clar, jo que li anava llepant el cul, doncs he començat a frenar fort per no menjar-me'l i relliscada per terra, les conseqüències lleus, quatre pelades "cremades" al colze, al genoll i cadera, es que no tenim res al cap! jeje. M'he aixecat ràpid i al veure que la bici estava bé i jo també, amunt de la burra i avall que fa baixada!!, ho veieu com no tenim res al cap! jeje, un cop a la carretera de Sta. Fe del Montseny, tocava pujar de nou fins a St. Marçal, aquí anava sol, ja que el grup amb qui anava en la caiguda, els havia perdut tot i veure'ls a uns 200 metres davant meu, però no arribava a contactar amb ells. Un cop em baixat i ens em dirigit cap a Viladrau, he contactat amb un grupet de cinc ciclistes i em anat tirant tots junts fins a St. Sadurní d'Osomort, per afrontar el segon port important del dia, el Collsesplanes, d'uns 8'1 Km's amb alguna rampa del 10%. Aquí he començat el port amb aquest grupet, i a mitja pujada ens ha atrapat un grup nombrós que ens ha fet patir de valent per seguir-los la roda, però que ens ha estirat molt. Un cop a dalt el Coll, em baixat fins a la Font Vella de St. Hilari, i allà rampeta que no hi comptava d'un quilòmetre al 8%, on he patit de valent per seguir l'estela del grup, i on he tingut el primer avís de rampa. Després descents ràpid i un cop passat Arbúcies amb aquest grup em tirat fort, atrapant a un altre grupet, formant un grup d'uns 30 ciclistes, on al fer el Coll de n'Orri ja m'he despenjat d'aquest grup uns 100 metres al tenir el segon avís de rampa. Faltaven els últims 6 quilòmetres de pujada fins a l'arribada, anava fos, però he anat tirant com podia, amb una cleca important que feia i veient que els quilòmetres no passaven. Al final última rampa d'uns 100 m al 10% i arribada!! per fi!!, amb un total de 4h 40'. Molt satisfet de com a anat tot, (llàstima de l'aterrissada) i dir que aquesta marxa és molt maca, ja que passa per racons del Montseny impressionants! Fins aviat!
Perfil:

6 comentaris:

Nava ha dit...

Lo primero suerte has tenido de no hacerte nada más, uff !! lo dicho, menos mal, espero no sea nada. Por lo demás, pues dejando huella de tu buen momento con un tiempo acojonante si señor, sigue así txema un saludo.

Beni ha dit...

buff...no et canvio pas el lloc, les cremades d'asfalt son lo pitjor!!!!!!

a recuperar-se doncs.....

Paco de Cadaqués ha dit...

Pues sembla que has passat barato..!!
La carretera te males caigudes..!
Que no sigui rés, i enhorabona per la bona marxa que has fet..!!!

ALEX ha dit...

Hola Txema espero que le ferides es curin en quatre dies, la veritat que estas molt fort a veure quan tornem a coincidir,
SALUT!!!!!!!

Txema ha dit...

Merci a tots,

ara toca paciència amb una de les ferides, ja que la punyetera sembla que costarà a secar-se... és el que té anar per terra.

Vinga, ens veiem!!!!

XAVI ha dit...

Ostres quina merda això de la caiguda! Un consell, aquesta ferida que dius que costarà assecar-se, no te l tapis massa, que li toqui a l'aire.