diumenge, 18 d’abril de 2010

Rutes del Montseny

Avui, a un quart de set del matí, en Manel, en Jordi, en Joan i jo marxàvem direcció Granollers, per realitzar la marxa cicloturista Rutes del Montseny. El primer que em comentat ha estat el temps, ja que estava completament tapat. Un cop a Granollers, desprès d'anar a buscar el dorsal i el xip, em anat a muntar les bicis i equipar-nos, amb el paravent al darrera ja que pintava bastant malament. Em arribat a la línia de sortida i ens em posat al davant ja que estava a punt de iniciar-se la marxa. Abans de la sortida, s'ha realitzat un respectuós minut de silenci en record a les recents víctimes del ciclisme a la carretera, i a les 08:05h s'ha iniciat la marxa, fent un passeig per dins els carrers de Granollers, i de seguida em anat a buscar una carretera secundària que anàva pujant mica en mica direcció Cànoves. Aquí en Joan ha començat a tirar i ja no l'hem vist mes fins a l'arribada. En Jordi, en Manel i jo em anat fent els tres junts i un cop a Cànoves tot baixada per anar a buscar la carretera direcció St. Celoni, on al planejar amb grup rodàvem a uns 50 Km's/h. Un cop a St. Celoni, inici del primer port, pujada a Sta. Fe del Montseny, uns 23 Km's de pujada constant i amb la companyia del xiri miri, on en Manel i jo a bon ritme anàvem avançant a bastanta gent. Un cop a dalt, en Manel s'ha aturat a l'avituallament per esperar en Jordi que feia la volta curta, i jo he anat tirant al meu ritme. Desprès tocava baixar fins al Coll de Revell, per enfilar-nos per la carretera de les Arenes sentit St. Hilari Sacalm, on ens em desviat sentit St. Sadurní d'Osomort i on em fet un descens molt ràpid d'un 12 Km's per una carretera amb molts revolts. Un cop a St. Sadurní, jo i dos mes em anat tirant i fent relleus sentit Viladrau i desprès Seva. Un cop a Seva, l'últim port del dia, pujada d'uns nou quilometres fins a Collformic, amb la companyia de nou del xiri miri, on he anat tirant al meu ritme i he anat avançant a bastanta gent de la volta curta i de la llarga. Un cop al cim, on ja plovia mes fort, m'he posat el paravent i amb molta cura cap avall. La baixada l'he fet pràcticament tot sol, i un cop al planer, on ja ha deixat de ploure i abans d'arribar a Sta. Mª Palautordera, m'ha passat un tren d'uns deu ciclistes, que sort que els hi he pogut agafar la roda, ja que estava pensant que tot sol fins a Granollers s'em podia fer etern, i gràcies aquest grup m'han estirat i portat fins a Granollers bastant ràpid. Al final m'han sortit 169 Km, amb 2955 metres de desnivell acumulat i amb un temps de 6 hores i 8 minuts.

7 comentaris:

Anònim ha dit...

esteu a tope andy!!!jeje. moltes felicitats del teu cosi! i ja ho saps SOU UN EXEMPLE A SEGUIR!
ens veuem

Anònim ha dit...

u sento nois aqui us deixo... ma encantat poder pedalar amb vosaltes però el meu nivell no es incompatible amb vosaltres... em venc la look

Jordi Marina ha dit...

Quines màquines!!! Que tremolin al Terra de Remences!!!

Salut

Paco de Cadaqués ha dit...

No esta malament Txema..!!,quasi, ja s'assembla al Remences.Això d'agafar alguna roda que t'estiri ,sempre va bé..
Bones pedalades..!!

XAVI ha dit...

Ostres, quina enveja, m'hagués agradat venir a aquesta, aquest diumenge però no podia. Et felicito!!

Nava ha dit...

Yo, lo que es ahora mismo, como que no me atrevo a estos tets, muy buen recorrido si señor, el remences, chupao, buena suerte.

JORDI ROMERO ha dit...

6h 8 min.... i una hora després vaig arribar jo.... no, si la gent no entrena, ja ho sabem....
A Remences no hi podré anar. Quan volia fer la inscripció ja no hi havia lloc!!! Aniré a les Goges i la Bonaigua, t'animes? Ah! Sou d'amer? Jo hi tinc família!!!