divendres, 2 d’abril de 2010

Reconeixement recorregut Remences

Avui de bon matí ens em desplaçat amb cotxe 6 malalts de la bicicleta des d'Amer fins a St. Esteve d'en Bas, on em em anat a fer el recorregut de la volta llarga del Remences, el qual es realitzarà el dia 9 del mes vinent. Per mi era un repte, ja que mai havia fet una ruta de 170 Km, i m'ha anat bé per veure el recorregut, tot i que ja el coneixía però mai l'havia fet tot seguit. També m'ha anat bé per saber on pots tirar més o menys i on ho pots passar malament si no hi poses pa. Només iniciar la ruta, el fred es feia notar, amb la típica boira per La Canya, amb només 4Cº positius, i fins que no em arribat a l'inici del primer port, el Capsacosta, no em vist el sol i no em entrat amb calor. Un cop passat el primer port, em anat direcció Ripoll fent alguns relleus, ja que el terreny acompanya amb lleugera baixada. Un cop a Ripoll, el segon port, Coll de Canes, aquí si que no em respectat el ritme per fer una ruta de 170 Km, tothom a començat a tirar i em pujat molt mes ràpid del que tocava. Un cop a dalt, tot baixada fins Olot i direcció a Joanetes per la parcel.lària per pujar l'infern del Coll de Bracons!, aquí tothom a agafat el seu ritme, i crec que tothom a patit a sobre la bicicleta al passar per les fortes rampes, amb alguna del 14%!. Un cop a dalt reagrupament i cap a Manlleu. Aquest tram, molt guapo, pràcticament tot baixada amb algun repetjó pel mig, i bastant ràpid. Un cop a Manlleu, tot i que ja anava avisat, fins a Cantonigrós pràcticament tot pujada, suau però pujada!, que amb els quilòmetres que ja portes a les cames es fà molt dur!, i més si vols seguir la roda de gent que està més forta que tu. Aquí, a les rampes mes fortes he notat que no anava del tot bé, em faltaven forces a les cames i em costava seguir la roda, quedant-me en algun tram despenjat del grup, (estan molt forts) jeje, però al meu ritme anava fent. Un cop em arribat a Coll de Condreu, ja ho teníem tot fet, baixada fins arribar a St. Esteve d'en Bas, amb 170 Km i 6 hores i 33 minuts amb bici. Tot i que on ho he passat mes malament ha estat a les pujades de Cantonigrós, estic molt content per com m'he trobat i per haver acabat aquesta ruta!. Ara el dia 9 de Maig sant tornem-hi!, on espero que els grups m'estirin una mica mes! Perfil ruta Perfil Coll de Bracons

4 comentaris:

Noe ha dit...

Il-legal!!! Pero eso que es!!?!?!?!?! jajjajajaja, Sr.Juez, oiga, eso no puede ser!
Caray, si has hecho ese tiempo por libres, en el dia de la ruta vas a bajar como minimo media hora con el efecto peloton, jajaja
Ya sé a quien me tengo que "pegar".

Jordi Marina ha dit...

Bon entreno... això dels reconeixements va molt be, sobre tot per motivar-te a millorar!!!

Salut!!

Nava ha dit...

collons nano, si que estas fuerte, vamos imposible seguirte la estela, sigue entrenando, un saludo.

XAVI ha dit...

Bones, aquest any m'estrenaré, a veure si aguanto, pel què diuen per aquí el temps que has fet està super bé, a veure si me'l prenc de referent. Apa siau!