dimecres, 10 de març de 2010

Sortida a trepitjar neu

Avui amb en Quique em intentat fer una ruta amb BTT, però les condicions de les pistes i dels corriols a conseqüència de la neu, ens han fet desistir dos vegades. Em sortit a les 09:45h de Fontajau, amb un fred considerable i em anat cap el barri vell per encarar la pujada de les dones, on de seguida ens em adonat que hi havia molta neu, la qual era neu glaçada, dura com els rocs i amb plaques de gel per on havien passat els cotxes. Em intentat seguir amunt, però entre el ferm i que teníem que anar esquivant i saltant els arbres caiguts pel temporal, al final em desistit i em pensat que la pujada per pista fins a St. Miquel estaria molt millor, però no!, a mesura que anàvem agafant alçada, es feia molt mes complicat pedalar per culpa del gel i la neu. Al final no em tingut mes remei que girar cua i cap a casa. Ens han sortit pocs quilòmetres, però hem pedalat per sobre de la neu, que és el que volíem.(encara que sigui neu dura! jeje.)
En Quique en acció.Jo, pel mitg d'un campGirona al fons de l'imatge

1 comentari:

Paco de Cadaqués ha dit...

Las ganes i son,Txema..!! ,però amb sembla que tindrem que espera una mica.Aquí també esta tot glaçat..!!!
Jo també ja tinc mono...