diumenge, 28 de març de 2010

Amer - Rocacorba - Amer

Ja sé que tinc el blog una mica oblidat, però això no vol dir que no surti amb bicicleta, tot el contrari. Estic sortint bastant per carretera, ja que per acabar la volta llarga del Remences es necessita una bona base de quilòmetres. Aquest dissabte pel matí, amb un sol magnífic i un vent molt empipador, sobretot a la tornada, juntament amb 6 ciclistes mes em sortit des d'Amer i ens em dirigit per la carretera de les Serres fins a St. Gregori, on ens em dirigit a Banyoles per pujar al mític Rocacorba. L'anada fins als peus de Rocacorba ha estat bastant ràpida, ja que el vent ens ha acompanyat en algun tram, i la pujada fins a les antenes ja us ho podeu imaginar! cadascú al seu ritme i a patir a sobre la bicicleta, amb algun quilòmetre amb una mitjana del 10%!
Un cop em arribat tots a dalt, em gaudit de les magnífiques vistes i després de menjar alguna cosa i fer-nos la fotografia, em baixat fins a Banyoles on em carrega't líquid. A la tornada, un cop a Girona em agafat la carretera d'Aiguaviva i per Mas Llunés em tornat cap Amer, amb un total de 5 hores amb bici i 134 Km.
La tornada ha set mes dura que l'anada, ja que el vent l'hem tingut en contra pràcticament tota l'estona, cosa que li ha passat factura a l'Adam, el qual no està acostumat a fer rutes llargues i ho ha passat fatal de Girona a Anglès. (Ànims, que això ens ha passat a tots!). Els compis En Llòpis i joPerfil de Rocacorba

2 comentaris:

Arreplegatsbtt ha dit...

Estas en forma... eh!!!!

Paco de Cadaqués ha dit...

Estereu com toros pel Remences...!!!
Aquesta caloreta ja convida a fer km.
per tot arreu.!!
Bones pedalades nois...!!