dilluns, 22 de febrer de 2010

Sortida passant per 4 comarques

Avui, he fet una sortida tot sol, els compis tots treballaven, on he passat per quatre comarques, La Selva on he iniciat i he acabat la ruta, el Gironès, el Plà de l'Estany i la Garrotxa.
Com que demà marxo a esquiar a Lleida i segurament fins diumenge ja no podré tornar a tocar la bici, al veure el sol de bon matí, m'he decidit a fer una sortida llarga. M'han sortit 120 Km amb un total de 4h 30', on m'he barallat a partir de la segona meitat de la ruta amb el vent! buffffff,,, que pesat!!! he estat a punt de deixar-ho córrer i parar. Fins passat Porqueres, perfecte, feia poc vent, però al arribar a Sta. Pau, ja bufava fort i tota l'estona de cares, no m'ha deixat fins arribar a Can Xel, és a dir, tota la pujada amb el vent de cares. He pujat tots els pinyons i més, i semblava que no em movia, anava clavadíssim. Desprès fins a sortir d'Olot bé, però a la recta de Les Preses un altre cop, aquella recta se m'ha fet interminable, anava amb tot el que em permetia la meva transmissió, com si encarés el mismíssim Tourmalet, però amb la diferència que era una recta on el vent no em deixava passar de 15 Km/h. Un cop al túnel d'en Bas, he estat de sort, suposo que el vent ha vist que m'estava esgotant a marxes forçades tant físicament com psicològicament i m'ha apretat pràcticament tota l'estona fins a Amer, si no crec que avui no arribo. Una bona sortida on m'ha agradat molt el tram de Porqueres fins Olot, llàstima del vent! Fins aviat!


Ver mapa más grande

2 comentaris:

Beni ha dit...

bona ruta company.....sembla que ja vas millor del genoll.

Arreplegatsbtt ha dit...

Renoi, 120 km amb el vent en contra i a skiar!!! Això vol dir que la recuperació va be... m'alegro!!!