dimarts, 19 de gener de 2010

Primers km's de l'any...

Primer de tot, donar les gràcies a tots els que m'heu estat animant i als comentaris que heu anat deixant al blog.
Avui al matí he fet la última sessió de fisio, i a la tarda ja he començat a rodar!!
Doncs ja ho veieu, no m'he pogut esperar a demà, avui desprès de dinar i amb el cel amenaçador, he sortit a rodar uns 40 Km molt suaus, pràcticament sempre amb plat petit. Les sensacions, tot i que estava una mica acollonido, han set molt bones, però tinc que dir que es nota que he estat parat tres setmanes.
No he volgut forçar, però a la pujada de Mas Llunes, (pujada suau) no m'he pogut estar i he tirat una mica mes per veure com responia el genoll, (no em renyeu eh! jeje),la veritat es que no he notat res. Al arribar a casa m'he posat gel al genoll per si de cas, i ara a continuar a poc a poc per tornar a agafar el ritme... Fins aviat!!

1 comentari:

Pipo ha dit...

t'agafo la paraula i quant estiguis b ( 2-3 dies ...... ) ens avises i farem la sortida que ja far temps que dura la cosa i ja tenim ganes. Au a recuperar-te i a veure si es aviat. SIAUUUU