diumenge, 24 de gener de 2010

Primera quilometrada de l'any...

Aquest dissabte juntament amb en Josep i el meu cosí, en Jordi, em sortit per carretera per la zona de la Garrotxa.
A les 8 del matí em quedat al bar del poble, on ens em trobat tres bikers d'Amer que sortien per muntanya, i que m'han fet venir ganes d'anar a buscar la meva cabra i sortir amb ells. (Sortir amb en Josep i en Jordi desprès de tres setmanes parat, em feia una mica de por!)
La temperatura era de 4ºC, però la gran humitat feia que la sensació de fred fos més gran.
Em sortit direcció Olot i des d'allà em anat a fer el primer port dels tres que té la ruta, el Capsacosta, passant primer per la Vall de Bianya, on el cel estava tapat i la temperatura ha baixat considerablement (-2ªC), passant bastanta fred a les mans. Un cop als peus del Capsacosta, ja un altre cop amb el sol, em iniciat el port a un ritme suau, entrant un altre cop en calor i gaudint de les grans vistes de la Vall de Bianya que es trobava coberta per la boira.
Un cop a dalt, em seguit cap a St. Pau de Seguries i St. Joan les Abadesses, on em anat a buscar el segon port del dia, el Santigosa. Aquí ja es començaven a notar els quilòmetres a les cames, però l'hem pujat a un bon ritme, apretant les dents en algun moment per aguantar el ritme, però sabent que un cop a dalt a la carretera de Vallfogona, tocava tot baixada fins a Olot.
Un cop a Olot, ens em aturat a fer una caixelada a la gasolinera i em continuat per la carretera de la Pinya fins a Joanetes, per fer el tercer i últim port del dia, el port especial, BRACONS!, fins aquí, les sensacions encara eren bones, començava a notar els quilòmetres que portàvem, (pràcticament uns 100 Km's), però puc dir que em trobava bé, aixó si, no era conscient que amb 100 Km's a les cames no em trobava en condicions per pujar a Bracons!!! no m'hauria pensat mai que patiria tant a sobre la bici!! ufff.... quina paret!!
Em començat a un ritme suau, bé, l'únic ritme que podien donar les meves cames, i ja anava amb tot muntat, sense cap pinyó mes gran per si ho necessitava desprès. De seguida, en Josep ha començat a marxar a poc a poc, i jo i el meu cosí, em anat pujant com podíem. Quan faltaven 2'5 Km's per arribar a dalt, ja no he pogut aguantar el ritme d'en Jordi, que al portar un tercer plat, ha anat pujant molt més bé i amb una cadència molt bona. Quan em faltava 1'5 Km's per arribar a dalt, amb les rampes mes fortes del port, ha començat el meu calvari... uff quin patiment, em faltaven plats petits, pinyons mes grans, forces, companyia etc etc!! he estat a punt de baixar de la bici! jeje,, ara ric, però m'haguéssiu vist, fent zigues zagues per poder arribar a dalt!!
Això si, un cop a dalt, una gran satisfacció i a la mateixa hora molt conscient que si vull fer la volta llarga del Remences aquest any, em falta molta preparació... ja que amb 100 Km's a les cames, pujar Bracons és molt dur...
Desprès em baixat fins a en Bas i em seguit fins Amer, amb 5h 30' de bici i 132 Km's.




Ver mapa más grande

3 comentaris:

Arreplegatsbtt ha dit...

I això després de sortir de la lesió!!!

Paco de Cadaqués ha dit...

Bueno ,Txema no esta gents malament,però aga-fato em calma que poc a poc s´arriba lluny..!!! M'ha alegro que ja estiguis recuperat..!!!

Diego serrano ha dit...

Bueno encantado, he tropezado con tu blog sin querer, lo visitaré a menudo.