dilluns, 18 de gener de 2010

Per fí comenco a veure la llum....


Doncs sí! avui he anat al Trauma, i m'ha comentat que demà acabi de fer la última sessió de fisio que tinc i que comenci a fer vida normal!! la pregunta del milió... vida normal es que ja puc anar amb bici??? tenia tantes ganes de fer-li aquesta pregunta, jeje, es que el dimecres seran ja tres setmanes parat!! tot un món!! M'ha dit que si, però que comenci a poc a poc, sense passar-me... no us podeu imaginar que content que estic, però també us tinc que dir que tot i que no em fà mal, em venen pensaments contradictoris i negatius, ja que no se com em respondrà el genoll, i em pregunto si se'm carregarà, si recauré, suposo que pensar aixó es normal,,, res, ja us explicaré quines sensacions tinc a sobre la bici!!!

3 comentaris:

Arreplegatsbtt ha dit...

Ànims que ja queda poc... i sobre tot fes cas als metges i no forcis!!!

Nava ha dit...

Bueno, bueno, ves ya queda menos, sigue igual y nada tranquilo que ya mismo estas dándole a lo que te gusta, cuídate company !!

Beni ha dit...

tens raó, al sortir d'una lesió sempre plana sobre el cap la possobilitat de tornar a recaure.
Sempre que les coses s'hagin fet be, lo millor es no menjar-se gaire el tarro i tirar endavant!!!!