dimarts, 5 de gener de 2010

Mala pata!!

Esportivament parlant, puc dir que vaig tenir una mala sortida del 2009!! En la última sortida del 2009 amb la bici de carretera, vaig patir una inoportuna lesió al genoll, que quan penso com m'ho vaig fer m'enrabio com una mona!! Va ser al treure el peu de la cala!! Vaig fer el moviment amb la cama per treure el peu de la cala, i el peu se'm va quedar clavat!! Com que sóc tant marrà, dies desprès vaig sortir amb la de muntanya i tot i acabar la ruta, al arribar a casa anava ben coix. Resultat segons el trauma, esguinç al lligament colateral extern del genoll!! Descans obligat i aquest any encara no he pogut sortir, i em sembla que encara tardaré. Avui he començat la rehabilitació amb el fisio, i com a mínim en tinc per 15 dies ben bons!! Impotència per no poder muntar amb la bici i sobretot molta paciència!!

7 comentaris:

Nava ha dit...

Lo siento compañero bttro, procura no adelantar la salida en bici si estas chungo, por experiencia te hablo, recuperate a tope y con tranquilidad prueba y de nuevo a darle otra vez, pero haz caso a los fisios que por algo los visitas y por algo te dicen que descanses, la rehabilitación es muy importante y después de todo quince dias no son nada, si no que se lo digan al Milito del Barça. Cuidate Txema.

Arreplegatsbtt ha dit...

Ànims company!!!!

Quinze dies passen de seguit!!!

Beni ha dit...

osti tu, això si que es començar l'any amb mal peu.
Apa, a fer bondat i recuperar-se....

Quique ha dit...

Hola Txema des de Murcia. Quina mala llet i per quina tonteria... Intenta recuperar-te bé que si no ho arrosegaràs sempre. Aixó de les lesions és una merda... segur que et tallarà una mica el ritme, però si només són 15 dies, també t'anirà bé fer un descans i una carregada de piles... Que vagi bé i cuidat. Ens veiem.

Txema ha dit...

Moltes gràcies companys!!!

Teniu raó, no tinc més remei que fer bondat, ja hi haurà temps per anar amb bici!

Fins aviat!

Paco de Cadaqués ha dit...

Molts anims Txema,...i paçiencia..!!!

Brígida ha dit...

Ja m'encuidaré jo que fagi bondat... jeje

si ja ho diuen ja... si tu no vols descansar, el teu cos ja trobarà la manera de fer-te parar!!!

T'estimo guapíssim... i ara a cuidar-te bé, que vull anar a esquiar aquest anys, i no l'any quebé, jijiji!!