divendres, 16 d’octubre de 2009

Rocacorba

Avui, aprofitant el meu últim dia de vacances i un dels últims dies per fer aquestes sortides (el fred ja el tenim a sobre), amb en Jordi i en Salva, em sortit per carretera fins al cim de Rocacorba. De bon matí em quedat a Vilablareix, on feia un fred que pelava, i ens em dirigit fins a Banyoles. Allà, em agafat la carretera que puja fins a les antenes de Rocacorba durant 14 Km, i no cal que us expliqui gaire res mes,,,, només cal mirar el perfil del port,,, un senyor port, on es pateix de valent!!

3 comentaris:

Quique ha dit...

No paras... Et possaràs com un roure... Ja m'explicaràs si és més dur per davant o per darrera (i no parlo de sexe) amb tacs o rodes llises o amb la gorda o la flaca... com vulguis.
En Jordi i jo ja hem fet l'inscripció per la cursa de dimecres encara que jo no toco la bici desde Murcia i allà va ser light, però bueno, la qüestió es participar, i l'ambient promet. Per això m'he decidit a anar-hi. No em feia gràcia la neutralització dels primers 16 km però també m'anirà bé i podre apretar més fort ja que la resta de km es pasaran de seguida per lo que estém acostumats a fer. Ens veiem demà.

Beni ha dit...

durillo oi? jo només hi he pujat per la marxa de les goges i amb només un 25....i s'em va entravessar una mica......

Ada ha dit...

Uf sí quin pal el fred, ahir a primera hora ens vem congelar... quina mandra abrigar-se!