dissabte, 10 d’octubre de 2009

I Marxa BTT Policies i Bombers

Aquest matí he anat a Bescanó a fer la marxa organitzada per Policies i Bombers. Fa dies enrere vaig dubtar en anar-hi o anar a fer l'Artec el diumenge, però companys de feina organitzaven aquesta marxa i no volien que fallés, per la qual cosa vaig descartar anar a l'Artec.

Dimecres vaig agafar un bon refredat que m'ha fet dubtar si estaria en bones condicions per anar avui a la Marxa, però finalment jo i refredat hem anat fins a Bescanó, on només fer la inscripció, he conegut personalment a en Beni Montero, (un bon jan) que també ha vingut a fer la Marxa de Bescanó. Jo em pensava que molta gent amb nivell anirien demà a l'Artec, com així serà, però de seguida m'he adonat que aquí a Bescanó, també hi havien alguns de molt bons com en Beni, en Cristian C., en Jordi de Bescanó, i d'altres que no conec, que segur que estarien al davant de tot i que feien pujar el nivell de la Marxa.

Desprès de parlar amb molts coneguts de la feina, s'ha fet la sortida neutralitzada fins a sortir del poble, tram on he anat una estona rodant al costat d'en Beni, però al donar-se la sortida i al arribar a la pujada "hasta luego lucas", ja l'he perdut de vista!.

Només començar, pujada fortíssima!, (uns abans de fer-la deien que era d'uns tres quilòmetres), però es que de seguida en venia una altre d'igual!, i fins el quilòmetre vuit ha estat pujar i pujar!. He mirat d'anar a la roda d'en Joan, però només fer la primera rampa forta, m'he adonat que no anava del tot fi (el refredat es feia notar), i com en Joan, que anava un punt mes que jo, mica en mica m'anava agafant distància. Al acabar les rampes fortes del principi, he anat trobant-me molt millor i he anat agafant un bon ritme, avançant alguns corredors fins arribar amb bones sensacions a l'arribada. Personalment, tot i el refredat, estic molt content com m'ha sortit la marxa, a part dels primers quilòmetres que se m'han entravessat una mica, els restants m'he trobat bastant bé, i si li sumes que a l'arribada et diuen que has quedat 3er de Master 30, de la classificació entre els Policies i els Bombers, flipant!! Una copa i tot!!! La primera i crec que serà la última!! jeje.
El recorregut l'he trobat a l'alçada d'una cursa de la Gironina, amb un inici molt fort, però també cal dir que ha estat un traçat molt encertat, passant per alguns corriols molt guapos!. Al final m'han sortit uns 28 Km amb un temps de 1h 38' 59'' i quedant 11é de la general! (no us penseu que estic molt fort eh!!, es veu clarament que faltaven molts dels bons!! jeje)
Dilluns vinent volia anar a la Copa Gironina de Porqueres, però com que ja he fet prou el cabra avui, em sembla que em quedaré a casa per acabar-me de recuperar del refredat, que el mal parit no vol marxar.
Classificacions
Fotografies pròximament a la pàgina web http://www.la-torre.es/

Perfil i fotos:

1 comentari:

Quique ha dit...

Hola Txema. Quin crack. Ja ho savia que t'aniria bé. Ja m¡explicaras amb detall. Ja em vaig enrecordar de vosaltres allà a Múrcia ... Espero que la copa només sigui la primera... ens queden molts anys de ciclisme i amb el ritme que portes segur que cada any estàs més a prop dels que ara només veiem a la sortida i a l'arribada ja canviats petant la xerrada ... Ens veiem