diumenge, 25 d’octubre de 2009

Copa Gironina d'Amer

Avui tocava la cursa d'Amer!!, aquesta no hi podia faltar, tenia moltes ganes de participar-hi. De bon matí ens em trobat davant del pavelló amb molts amics del C.C. Amer-Hipra que anirien a fer de controladors per diferents punts del recorregut de la cursa, i amb en David, que juntament amb ell em estat els únics d'Amer que em fet la volta llarga, en Clermont i en Roura han fet la volta curta. Del C.C. Amer-Hipra també han corregut la volta llarga en Gibrat i en Lloreti. Minuts abans de fer-se la sortida, en David m'ha comentat si anava sense bidó per treure pes! jeje, correcuita cap a casa per agafar el bidó que el tenia preparat a la nevera (sort que estava a prop de casa!). Un cop a la línia de sortida, on m'he pogut col·locar bastant endavant, ja començava a notar els nervis i quan menys m'ho esperava, sortidaaa! amunt per la carretera asfaltada de St. Martí, on he apretat per treure'm la mandra de les cames i de seguida baixada per planejar fins a creuar la carretera. A la sortida no he pensat a engegar el crono, i davant de la font d'en Fàbregas ho he fet, faltant en el perfil els dos primers quilòmetres. Desprès de creuar la carretera, ja ha començat l'espectacle de pujades i pujades, en algun tram amb pedres molles que feien relliscar molt. (El recorregut pràcticament igual que el de l'any passat, però amb algunes variants que m'han agradat més.) Poc desprès d'agafar les primeres pujades, en David i en Gibrat, m'han passat i els he portat al davant una bona estona, fins que ja he perdut de vista en David que anava molt bé. Amb en Gibrat ens em anat passant mútuament i em anat molta estona junts. Em deixat la pista que puja cap el Siubés per agafar la primera variant respecte l'any passat que anava pujant i pujant, crec fins per la zona de Les Encies, desprès hem arribat fins un corriol de forta baixada abans d'agafar la pista que puja fins arribar a la pista que va de Can Siubés fins a les Serres. Aquí em continuat pel mateix traçat de l'any passat fins agafar un nou corriol que passa per sota de Sta. Elena, quin corriol!! uf,, arrossegant la bici un parell de vegades i amb el terreny enfangat, relliscada al canto mentre estava arrossegava la bici, i de culs al terra amb la bici a sobre. Desprès em deixat endarere la zona pedregosa de St. Roc (molt encertat no passar per allà) i he trobat en David amb una punxada, llàstima!, ja que estava fent molt bona cursa, desprès de dir-me que no necessitava res, he continuat cap el Llapart i direcció a Roca Bandera. Desprès de passar Roca Bandera, molt de corriol guapo i per rematar la festa, un repechón final per pista que m'ha matat!, (nou d'aquest any) em venien rampes a les dues cames! He passat el repechón com he pogut i desprès corriol fins a creuar la riera, on al baixar de la bici per pujar unes escales, un altre cop les rampes, sort que ja estaven, quedaven els dos-cents últims metres de planer pel poble i línia d'arribada, on he arribat al límit. Uns 34'5 Km de recorregut molt guapo i amb molt de corriol, que amb les últimes pluges ha deixat el terreny en perfecte estat per BTT, amb un total de 2h 28 minuts. El primer ha estat, com no, en F. Freixer (Bicis Esteve) que ha tardat a fer el recorregut prop de les dues hores, que deixa clar de la duresa del recorregut. A l'arribada a la plaça, la meva family (dona, germà, cunyats, nebots, cosins), m'ha fet molt ilu veure'ls allà esperant que arribés. A la plaça, em comentat la cursa amb diferents biker`s, on tothom estava d'acord de que el recorregut havia estat molt guapo i molt dur. Per finalitzar, detall de l'organització pels participants del C.C. Amer-Hipra, donant una copa als dos participants en la volta curta, i als quatre de la volta llarga.
Foto i Perfil de la volta llarga. (Falten els dos primers quilòmetres)

4 comentaris:

Nava ha dit...

bueno, Txema felicitarte por el gran tiempo conseguido, y felicitaros como siempre por el circuito, a mí personalmente, siempre me gusta, hoy más, por que ademas estaba de cojones, con la lluvia caída los últimos días se ha puesto el terreno cojonudo, para mí un 9, el diez no lo pongo, quizá por que en algunos sectores, se ha creado la duda y algunos nos hemos perdido, pero esto no mancha la buena organización del club. Un saludo, y força btt.

Txema ha dit...

Ei Nava!!
La verdad que estuvo muy bien, el recorrido muy guapo, me ha gustado mucho, y personalmente aunque acabé petado, estoy muy contento. Es verdad que habia alguna zona donde faltava alguna cinta y creava dudas, yo tambien casi me pierdo!! Se vé que ayer algun gracioso se distrayó quitado cintas.
Venga, animos que la pròxima es en tu pueblo y no les puedes fallar! jeje. Nos vemos crack!

Beni ha dit...

Mola molt això de córrer al teu poble i davant de la teva gent, oi?

salut i gas a la burra!!!

Anònim ha dit...

afluixa una mica fill... Casum dena els primos shleck no pareu maiiii!!!

dmg sortida amb carretera (ivan, shimano i jo)a vallfogona a veure la dutatló i dilluns per muntanya, es per si t'apuntes(ja se que per tu serà estirar cames....jeje) agur "primo"!
manel