dilluns, 12 d’octubre de 2009

Coll de Bracons

Avui al matí, desprès de descartar d'anar a Porqueres a fer la Gironina, tot i que ja estic pràcticament recuperat del refredat, amb el meu cosí, en Jordi, em anat per carretera fins el Coll de Bracons, un coll que no havíem fet mai amb bici i que feia dies que volíem fer. Em sortit a les 09 h d'Amer, on ja es comença a notar el fred, i em anat fins a peu de Bracons, Joanetes, on a partir d'allà ja es tot pujada fins a dalt, en algun tram amb rampes del 14%. Em agafat un bon ritme fins arribar a dalt del coll, on per cert, hi havia molts cotxes aparcats als marges de la carretera d'excursionistes que han anat a fer el pic del Puigsacalm. Des de l'entrada de Joanetes fins a dalt al coll de Bracons, ens han sortit 35'. Desprès, pràcticament tot baixada fins Amer, amb un total de 61 Km amb 2h 32' de bici.
Perfil Coll de Bracons: