dimecres, 21 d’octubre de 2009

6a Pedalada BTT Cegub (Collserola)

Avui tot i el temporal que feia al matí, en Quique i jo ens em adreçat cap a Barcelona per assistir a la cursa de BTT organitzada pel Club Esportiu de la Guàrdia Urbana de Barcelona, que s'ha realitzat a Collserola.
Pel camí pensaments negatius, com quin dia que fa, córrer amb aquest temps es de bojos, potser anul·len la cursa, i de postres al peatge de la roca retenció per un accident!, ay que no arribarem..., i quan passem la retenció, més retenció! tota la ronda d'adalt col.lapsada! quin infern viure aquí a Barna!
Al final, em arribat al velòdrom d'Horta justos de temps, sort que han atraçat la sortida. Em tingut el temps just per anar a buscar el dorsal i canviar-nos.
Sense escalfar i amb la pluja que estava caient, qualsevol tenia ganes d'escalfar amb aquella pluja, de fet, deien que fins el quilòmetre 15, la cursa era neutralitzada, doncs,,,, ja tenia temps d'escalfar.
A la línia davantera de la sortida els cracks, Roberto Heras, Israel Nuñez, Miguel Angel Iglesias, i una mica mes endarrere els catacraks, jo and company. jeje. Ens em trobat en Jordi que venía de Barcelona a fer desprès de molt de temps una pedalada de 30 Km.
Només sortir, pujada llarga i constant a un ritme suau, ja que les motos no deixaven anar mes ràpid i al arribar a dalt, ja començava a notar que allò de neutralitzat res de res, si ho era, era per l'Heras i en Nuñez, però pels altres si volíem anar al seu ritme teníem que apretar. Al arribar a dalt, baixada per una trialera guapa però perillosa, ja que estava molt enfangada i amb alguna arrel que feia acta de presència i desprès fins el quilòmetre 15 (avituallament) pujades i baixades constats, on he tingut el privilegi d'anar a roda dels primers, però amb el gantxo posat!, i l'Heras i en Nuñez no sé que c.... es deien, però anaven xerrant i frescos com una rosa. A l'avituallament ens em parat tots, i gràcies que ho em fet, ja que estava apunt de despenjar-me. Desprès de beure una mica em continuat la ruta, aquí ells ja han apretat mes i m'he despenjat quedant-me sol. A la següent baixada, anava massa ràpid i els frens amb fang com que no son frens, doncs al arribar a un revolt, que si caic, que no, que si, que si, ostion del 15... buff, sort que no ha estat res, estic sencer, pujo a sobre la bici i continuo fins arribar a una pista on no veig cap marca i al fons observo un camió, penso,,,, uy que m'he perdut! per aquí crec que no és, i efectivament, el camioner em diu que per allà no ha passat ningú!!! merda!! reculo i uns metres mes enllà veig un guàrdia urbà marcant on es deixava la pista i s'agafava la trialera! ara es hora de marcar!!, em relaxo i penso "en total es una pedalada", segueixo i vaig avançant 4 o 5 corredors que segurament m'havien passat quan estava perdut. L'ultim tram de la pedalada, ha set pujada forta per una pista que amb el terreny tou i la pluja, se m'ha fet bastant dur. Un cop a dalt, baixada fins al velòdrom per la mateixa pista per on havíem passat a l'inici de la pedalada. Un total de 30 Km amb pluja i terreny enfangós! on el canvi al final feia el contrari del que li deia! Un cop dutxats, en Dani Comas (Campió del món de Bike Trial) ens ha fet una exhibició i han fet un sorteig on han regalat, polar's, Bicis, motxilles, cascs, etc. (En Jordi ha tingut més sort que nosaltres i ha marxat cap a casa amb una motxilla)
Personalment, crec que el recorregut ha estat bastant bé, potser massa pista i pocs corriols, però molt content per haver-hi participat i llàstima del temps que ens ha diluït la festa. Fotos de la pedalada visiteu el blog http://bttcegub.blogspot.com/







video

videoRoberto Heras i Israel Nuñez estirats al terra.

3 comentaris:

Beni ha dit...

ei, que es això de correr entre setmana!!!! això només ho fa els pro's.....

Anònim ha dit...

Esperem que l'any que ve no plogui
Desde l'organització gràcies per participar tot i l'aiguat.
Amb la pluja vam tenir problemes amb el marcatge i els voluntaris al circuit.
Si no et fa res agafarem els teus videos i els posarem al blog
BTTCEGUB

Txema ha dit...

Ok cap problema!!
Tinc mes videos de l'exhibició d'en Dani Comas, si els voleu pejar al vostre blog, m'ho feu saber i us els faria arribar.

Fins aviat!