dijous, 3 de setembre de 2009

Bany i dinar a Can Perot!

Ahir, amb companys de la feina i uns amics, vam anar a fer una volta amb BTT des de Girona fins a Granollers de Rocacorba, on ens vam banyar a la piscina i vam dinar al restaurant Can Perot. Cal recalcar que el dinar va ser molt lleuger, una mica d'arròs i fruita de postres, ja que no podíem abusar per que a la tarda tocava baixar amb bici fins a Girona. (jajaja... no ha faltat de res, quasi els hi acabem l'arròs, els peus de porc, el vi i els gelats!!! jejeje...).
El temps, tot i que al matí estava molt ennuvolat, ha acompanyat perfectament, tot i la xafugó no ha fet aquell sol i aquella calor d'estiu.
Jo he sortit d'Amer i seguint el carril bici he arribat fins a Bescanó on m'he ajuntat amb en Dani, i junts em anat fins a Fontajau, on finalment, tot i alguna baixa d'última hora, ens em ajuntat 11 bikers.
Tots junts ens em dirigit pel carril bici sentit St. Gregori, on em tingut la primera baixa momentània, en Juli, ja que li ha agafat un fort "flato" i s'ha agut d'esperar 20', per tornar-se a incorporar mes endavant, seguint per la carretera.
Em arribat a l'església de Sta. Afra, on alguns a la pujada ja han tingut certes dificultats amb la pendent, i desprès de passar per un camí molt pedregós on antigament passaven els carros, em creuat la riera, on els que no es volien mullar els peus han grimpat per les pedres. (aquí en Dani ha girat cua ja que tenia que ser per dinar a casa). Desprès de seguir el camí ral, i solventar una punxada d'en Jordi, finalment em arribat al restaurant Can Perot i el primer que em fet ha estat saltar a la piscina!! que bona que estava l'aigua!! com s'agraeix un bany desprès d'anar amb bici!!. En Carles B. ha vingut a dinar amb cotxe, i gràcies a ell, en Carles E ha vist la llum i ha anat fins a Girona amb cotxe (això no val eh!!). Desprès del dinar "lleuger", en Juli ha tornat per la carretera i tots els altres menys jo han seguit pel mateix camí d'anada. Jo, ja que Amer era a l'altre costat de muntanya, he agafat la pista de pujada direcció la Barroca, i de seguida ja era a casa, amb 60 Km totals. Un bon dia per ajuntar-nos i practicar BTT, amb un bon bany i un bon dinar!!

1 comentari:

Nava ha dit...

Txema, un saludo, como va la cosa, bueno, solo hay que leer un poco en tu blog para ver que no has parado, jeje, me alegro, seguro que debes estar en buena forma, bueno, volvemos a la palestra, la copa gironina esta cerca, haber si te hacercas por ahí y nos vemos.
Adiós al curro del Verano, bienvenida la competición !!