dilluns, 10 d’agost de 2009

Sortida i embardissada

Aquest matí amb companys de BTT d'Amer(Carlos, Jordi, Pere, Simonik, David i jo), em fet una sortida de 58 km molt semblant a la que vaig fer el dijous. En un principi es volia anar cap a St. Hilari, però hi ha hagut canvi de plans d'última hora i em anat direcció Rupit. Em sortit direcció el Pantà de Susqueda i un cop a la presa em anat vorejant el pantà pel costat dret. Quan ja ens tocava fer la pujada per anar a buscar la pista que empalma amb la pista emporlanada de Sau a Rupit, en Pere ens ha ven liat!!, a l'esquerre!! a l'esquerre!!!, per Montdois!! i em passat per un corriol super embardissat, que feia temps que no passava ningú, ni els senglars! estava ben perdut!,,, uns 500 metres a peu on em quedat ben esgarrinxats!! al final,,, em vist la llum, una pista!! però quina pista,,, uff... puja i puja i no para de pujar! uns 4'5 quilòmetres de pujada molt forta on em suat de valent. (Pista on van passar els que van fer la cursa aquest any dels 100 Km de St. Hilari). Un cop a dalt em fet una queixalada i em baixat per una pista fins empalmar amb la que puja de Sau - Rupit. Desprès degut al temps perdut al corriol embardissat, ja no em anat fins a Rupit, em continuat per la pista que passa per sobre el Salt del Sallent i que voreja la cinglera fins anar a sortir al Coll de Condreu, on em fet una mirinda!. Un cop ens em refrigerat, em baixat un tram per la carretera i em agafat la pista del Masnou, (pista molt guapa que no coneixia) que va a sortir a la carretera vella de St. Feliu de Pallerols a Les Planes. Desprès tot carril bici fins Amer. Una bona sortida amb els Banana Team!! ;-)