dilluns, 15 de juny de 2009

TRAMUN 09!

Aquest diumenge he participat per primera vegada a la Tramunbike, una cursa que celebrava la seva onzena edició. De bon matí, la Brígida m'ha portat amb el cotxe fins a Les Preses, lloc de sortida de la prova. (pel camí em avançat a l'autocar que venia des de Salt carregat de Bikers). Ja pel camí em notava una mica nerviós, ja que feia molt de temps que estava esperant fer aquesta prova, i havia arribat el moment... Un cop a Les Preses he recollit el dorsal i desprès d'equipar-me, he conegut personalment en Nava que estava a punt de treure's pes del cos, per afrontar la prova amb les màximes garanties.. ;-). A la línia de sortida uns 300 corredors amb moltes ganes de corriols! Un cop s'ha iniciat la cursa el pelotón ocupava tota la carretera de Les Preses, i dir que nomes sentir el soroll de tots els pneumàtics em el contacte amb l'asfalt m'ha vingut gallina de piel!! Al trencant de Xenacs un petit caos i ja hi som, pujada d'asfalt de 5 Km, on he agafat el meu ritme i amunt! A la pujada he conegut en Paco de Cadaqués, on em pujat un tram junts!
Quan m'he adonat ja erem a dalt, i ara tocava baixar de la bici i apretar-la una mica, la Tramun té aquestes coses... corriols de pujada i de baixada molt tècnics, per disfrutar a sobre i abaix de la bici!!. Durant aquest tram, el qual no coneixia he vist més d'una caiguda per davant sense conseqüències!! Quines nates!! Diuen que qui no arrisca no cau!! Un cop a la carretera de St. Iscle he vist el company d'Amer-Hipra que havia trencat la tija del sillín! quina p.....! i uns metres mes endavant una altre p...... pels qui no portaven camelbak, no hi havia l'avituallament!!!! A partir de St. Iscle de Colltort (ara ja coneixia per on passava la cursa) fins a les Encies, mas de lo mismo, corriols i corriols impressionants, cal dir que alguna baixada era una mica perillosa, i convidava a fer-la a peu. També es el tram que si vols disfrutar de les vistes es el moment, tot i que la veritat no ho he pogut fer, ja que a la mínima badada podies anar al terra. No ha estat mirant el paisatge, però al terra he anat! En un dels corriols de pedra i de pujada, i amb el desnivell a la dreta, he anat a posar el peu esquerre al terra, i relliscada al canto!! jo hi bicicleta al terra i relliscant cap al marge... ufff sort! estic viu i la bici no té res.... bueno si, el crono s'ha parat i l'he tingut que tornar a engegar... (el perfil m'ha sortit amb dos parts). Un cop a Les Encies l'avituallament!! Veig en Miki que ja estava bevent, durant molt de tram fins aquí, l'hem fet junts i això que cadascú anava a la seva. (Vam entrar junts a l'arribada de la cursa de Viladrau). No m'he aturat gaire, ha estat hidratar-me i menjar una mica i endavant, ara tocava el tram que més em conec. Juntament amb en Miki em encarat el tram fins a St. Climent d'Amer, on em trobat la típica sorra de platja i de seguida m'he adonat que en Miki s'ha anat quedant endarrere. Abans de passar per el tram dels Tres Rocs i Puig Galí (preciós) un altre avituallament on he begut un got d'aigua i he continuat tot sol, passant per Roca la Bandera i pensant que ja ens trobàvem a la recta final de la cursa, ja que a partir d'ara ja quedaven poques pujades fortes. El tram fins a Constantins molt maco però sense gaires complicacions, bastant planer, i això si, tot corriol per variar una mica... jeje. En aquest tram, en una lleugera pujada i desprès de tant d'esforç ha set on m'he notat que el quàdriceps de la cama esquerre em feia frenar una mica, ja que semblava que em venia rampa... a partir d'aquí sort que ja era pràcticament tot planer, ja que de seguida he arribat a l'avituallament de Constantins. Un cop he begut el got d'aigua, he afrontat els últims 10 Km amb uns quatre companys mes, tres d'ells del club Bicioci i on s'ha afegit a roda en Paco de Cadaqués, tots em xupat una mica de càmera jeje. En aquest tram em anat tirat fort, tots a roda i amb algun relleu, fins a la curta i punyetera pujada on s'ha trencat una mica el grup, desprès de seguida ja érem al riu. Quina sensació més bona tenir les cames dins de l'aigua... ufff m'hi hauria banyat, però ha tocat carregar la bici a l'espatlle i resar per que no em vingues rampa a les cames dins de l'aigua, ja que hi ha hagut un moment que m'ha semblat que em venia... un cop al carril bici, tot planer fins a Salt i l'arribada!! uns 56 Km amb un total de 4 hores 12 minuts!! uff la veritat es que estic sorprès amb mi mateix, no m'ho esperava ja que pensava que si ho feia amb 4 hores 30' ja estaria molt i molt bé. En resum, a part d'estar molt content per com ha anat tot (jo i la bici hem acabat sencers), m'ha agradat molt i molt la cursa, ja que passa per llocs molt macos i on els corriols no s'acabaven mai!! Un cop a Salt, em comentat les jugades de com havia anat tot i he trucat a la Brígida per que em vingués a buscar........ la veritat es que no em puc queixar, tinc un sol!! Fins la pròxima!!
Les fotos gentilesa de Bicioci! + Fotos , Encara + Fotos .
Classificacions

Track GPS 2009

Primera part del perfil











Segona part del perfil

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Xema, hi havia recons obags? o tot era Sol i calor,

je je

una abraçada

Nava ha dit...

Este año la mejor pero de calle, impresionante, es la top de las carreras del btt, en corriols la mejor y con unos parajes estupendos, eso si, con o sin barro, quedas echo una braga, jeje, bueno Txema te felicito por que veo que vas evolucionando a ritmo de campeón, un saludo.

Paco F.R ha dit...

Txema,enhorabona per la bona classificació.Per ser la primera vegada esta molt bé..!! Jo al principi
anava molt bé, pero després las rampes
han fet que afluixes bastant.
Fins la propera..
Salutacións .