dimarts, 30 de juny de 2009

Ja tinc bici de carretera!!

Fa uns dos mesos aproximadament, em Llopis em va deixar la seva segona bici de carretera, una ZEUS d'alumini per que tastes la bici per carretera. Desprès de dos mesos m'he adonat, (tot i el respecte que li tinc pel perill amb els vehicles)que també m'agrada la carretera, ja que es perfecte per combinar-ho amb la BTT. He estat mirant bicicletes de segona mà, i al final he trobat la que crec que ha estat una grandíssima ocasió, aquí us presento la CERVÉLO R 2.5 carbono del 2006. (Un somni fet realitat!! jeje)

2 comentaris:

Nava ha dit...

Enorabuena !! con esta, la llamada "flaca" conseguiras buenos avances para la montaña, eso si, no te olvides de la montaña, aunque si entrenas con la de carretera, siempre sale más barato !! cuidate Txema y disfrutala !!

Txema ha dit...

Gràcias Nava!!

La verdad es que la bici de BTT no quiero ni voy a dejarla colgada, si mas no eso espero, y menos ahora que le monto la horquilla SID Race! Espero que me rinda mas que la TORA!

Nos vemos!