dijous, 25 de juny de 2009

Aquestes setmanes, carretera!!

Aquest dilluns havia quedat amb alguns companys de Girona per sortir amb BTT. El planing pintava molt bé, fer el recorregut del Copa Gironina 2008 de Cassà de la Selva (recorregut molt bonic), però quan vaig arribar a Girona i vaig despenjar la bicicleta del portabicis, vaig veure les conseqüències de la Tramunbike, la forquilla no amortiguaba gens!! Ja deia jo que la pobre Tora tenia que petar algun dia, amb la tralla que li foto sempre!! Doncs au, la bici a taller i un cop Amer amb el mono de bici que portava, doncs vaig agafar la bici de carretera per anar a fer una volta. No tenia pensat on anar, però a mesura que anava baixant fins Anglès vaig pensar d'anar fins el Santuari del Coll d'Osor. Vaig encarar la pujada cap a Osor i un cop passat el poble, a la dreta, 7 km de pujada fins el Santuari. Unes rampes importants però amb algun descans pel mig que s'agraeixen per reposar les cames, un cop a dalt mitja volta i baixada fins a Osor, a partir d'aquí vaig continuar fins a St. Hilari Sacalm. Em va sorprendre la pujada fins a St. Hilari, per que no em pensava que pugés tant, i deu ni dó! Un cop a St. Hilari mitja volta i fins Amer pel mateix camí. Un total de 80 Km i unes 3 hores 12' de bici.
Avui he quedat amb el meu cosí en Jordi a la cruïlla de la carretera de Girona-Sta. Coloma amb Mas Llunès. Jo he sortit d'Amer i ell des de la feina de Sils, i desprès de 45' amb bici on he passat per Mas Llunès ens em trobat a la cruïlla de Brunyola, per anar a fer la pujada dels Àngels. Em tirat fins a Girona i desprès em anat fins a Quart per anar a buscar la carretera que puja fins els Àngels. Els primers 4 Km de pujada, em apretat mes del compta, ja que al principi no s'aprecia la pendent. Sort que a partir del quilòmetre 4 fà un descans, ja que amb el ritme que portàvem m'hauria despenjat en algun moment o altre. 2 Km de descans i pujada fins a dalt!, el meu cosí ha apretat i jo m'he posat a roda, dent contra dent per no despenjar-me!! ufff!! com tira el ca----!!! al final em arribat junts a dalt però jo anava al límit, crec que ell hauria pogut tirar una mica mes, tot i que m'ha dit que no podia mes. De tornada em tornat pel mateix camí i a la cruïlla de Brunyola en Jordi ha tirat fins a Sils i ha continuat pràcticament fins a Hostalric per girar i tornar fins a Sils i fer els 100 Km. Jo he continuat per Mas Llunès i direcció Amer, on he continuat un parell de quilòmetres direcció Les Planes per girar i arribar Amer amb 100 km a les cames!! amb un total de 3 h i 30' de bici!!
Aquestes setmanes, ja que no tinc la bici de BTT, aprofitaré per fer tirades llargues amb la bici de carretera, per afrontar els Pedals d'Occitània amb garanties, ja que el dia 10 de Juliol ja marxem cap a Vielha i això està aquí mateix.
Fins aviat!