dissabte, 9 de maig de 2009

Sortides per carretera

Aquesta setmana he sortit dos dies amb la bici de carretera.
El dimecres vaig sortir a bon ritme fins a Bonmatí per pujar fins Les Serres, cal dir que estic trobant molta diferencia respecte a la BTT, ja que puges molt mes lleuger i amb una cadència que penses que estas molt fort!! i no es per tant,,,jeje. Quan vaig arribar a dalt Les Serres vaig continuar fins a St. Esteve de Llémena per pujar fins Les Encies. Abans d'iniciar la pujada, vaig veure a uns 50 metres un ciclista que anava davant meu i que també pujava cap a Les Encies, vaig intentar atrapar-lo forçant (em vaig picar... ;-)) i vam arribar els dos junts a dalt. Després vaig seguir fins Amer i vaig pujar a un ritme mes suau fins a St. Martí Sacalm, uns 9 km de pujada, un cop a dalt mitja volta i cap a casa. Em van sortir uns 63'5 Km amb un total de 2 hores i 20 minuts.
El divendres vaig sortir també a bon ritme per fer la mateixa volta de Les Serres, però aquest cop en sentit contrari, és a dir, vaig anar direcció a Les Planes i cap a Les Encies per baixar a la Vall de Llémena i pujar a Les Serres. Al sortir d'Amer em vaig notar una mica carregat del dimecres, però a mesura que anava fent quilòmetres se'm va anar passant. Un cop a Bonmatí vaig continuar fins a Mas Llunes i cap a Brunyola, on vaig fer mitja volta per anar fins Anglès i tornar fins Amer. Em van sortir 64'7 Km, amb un total de 2 hores i 11 minuts.
La setmana vinent tenim pensat fer l'Open Natura de St. Gregori i algun altre dia de la setmana miraré de sortir amb la de carretera.
Espero que aquests quilòmetres de carretera em serveixin per agafar més fondo per intentar fer la ruta bandolera de viladrau i en vistes al Juny, la meva primera Tramounbike!

Fins aviat!

1 comentari:

Beni ha dit...

Ei, merci pels ànims.

A veure si algun dia coincidim en alguna cursa i ens coneixe'm....ja he trepitjat la vostra terra en diverses curses de la copa gironina i del caixa girona i ja se el pa que hi doneu, collons que dures que son les d'Amer......

Si algun dia voleu fer alguna ruta pel Montseny, només ho heu de dir i us acompanyo (si no tinc cursa, esclar)...

ja t'agrego a la llista dels meus blogaires....apa, a reveure.