dijous, 21 de maig de 2009

Sortida a Rocacorba

Ahir al matí vaig anar amb el cotxe fins a Bescanó on vam sortir amb BTT juntament amb en Dani i en Jesús fins a Girona on ens esperaven en Quique, en Conrad i en Pepe, que finalment es va decidir venir amb nosaltres. Ens vam dirigir cap a Taialà i allà vam agafar algun corriol sense gaires complicacions i a un ritme tranquilet que ens van portar fins a la carretera de Cartellà. En aquest corriol, primera averia del dia, la cadena de la bici d'en Pepe es va enganxar entre el quadre i el plat petit i d'allà no volia sortir, ens va costar mes del que ens pensàvem. Desprès carretera fins a Canet d'Adri i pista fins a Biert. En Conrad aquí va girar ja que a les dues entrava a treballar.A partir d'aquí, pista amunt direcció a Rocacorba i cadascú al seu ritme. Vaig apretar durant la pujada, i un cop a la primera antena vaig continuar amunt fins a dalt de tot, quines rampes!! uff i pensar que els de les Goges van pujar un cop ja portaven a les cames mes de 100Km!! Impressionant!! Un cop a dalt, em vaig esperar fins que van arribar en Quique i en Dani (En Dani es va esperar a la primera antena). Ja m'estranyava a mi que tardés tant en Dani i que a la pista de pujada no m'hagués seguit!, segur que podia mes en Dovi!! Em comenten que en Pepe ha girat a mitja pujada i en Jesús desprès d'esperar-lo i esperar-lo, ens truca i ens diu que està a Canet d'Adri!! Quin panorama, em començat 6 i quedem 3!!! Desprès baixem fins a la pista que accedeix al monestir de Rocacorba i baixem per un camí de senglars amb molta pendent i amb pedres! uff quina baixada, amb molta cura ja que si anaves per davant no ho explicaves,,, i que no s'acabava mai la baixada!!!!
Al final quan ja no em sentia els braços vaig veure la llum, ja que vam trencar a l'esquerre per agafar un corriol i endinsarn-nos al bosc cap a Replans. Un corriol que no vam deixar fins arribar a una pista a prop de Canet d'Adri, per la qual cosa ja us podeu imaginar que era molt llarg. Un corriol també de senglars i tipus Tramounbike, segons em van dir en Quique i en Dani, de pujar i baixar de la bici contínuament i bastant brut, però molt i molt maco. Durant el trajecte per el corriol, primera caiguda del dia, en Quique surt per davant en un zona que hi havia alguna pedra, però afortunadament surt il·lès i de seguida la segona caiguda no tant espectacular d'en Dani, que també per sort no es va fer res. Una mica més endavant, segona averia del dia, el pedal XTR de la SANTA CRUZ d'en Quique ha desaparegut del seu eix, ens parem a buscar-lo i en Quique s'adona que va una mica coix, on es el pedal?? clavat a la cala!! jeje. Sort que ja érem casi a punt d'agafar la pista de Canet d'Adri. Abans d'agafar aquesta pista, trobem una riera!!! ufff que bé! quina refrescada, ho necessitàvem ja que el sol apretava de veritat. Un cop a la pista, tot recte fins a la carretera de Canet i gas fins a Bescanó! En Quique va continuar per la carretera de Cartellà i jo i en Dani vam dubtar si passàvem per la pilastra, per els àrids o anàvem fins a Girona per carretera i continuàvem fins a Bescanó. Al final vam optar per la carretera ja que la pilastre es veu que passa molta aigua per sobre. Quin ritme! al principi fins a St. Gregori ens vam anar fent relleus, però desprès sóc sincer, anava petat i vaig fer de Dovicioso, a roda fins a Bescanó!, jeje, a mig quilometre de Bescanó tercera averia del dia, per on aviem passat ja m'estranyava a mi que cap dels tres hagués punxat!!, la meva roda del davant va dir que fins allà havia arribat si no la inflava mes, sort que només va ser això, ja que anava tard, va ser inflar-la una mica i continuar fins a Bescanó. Al final uns 59 Km i més de tres horetes de BTT.
Perfil de la ruta, amb inici a Taialà i finalitzant a Bescanó.