dilluns, 11 de maig de 2009

Recorregut Open Natura St. Gregori 2009

Avui en Quique, en Dani i jo, em fet el recorregut de l'Open Natura de St. Gregori disputat el dia 26/04/2009, descarregat al GPS d'en Quique.
Després de treballar, en Quique i jo ens em equipat i al sortir de la feina en Dani que ha baixat amb bici des de Bescanó, ja ens esperava a fora.
Ens em adreçat a un bon ritme fins a St. Gregori, cal dir que el ritme l'ha marcat en Quique, que tot i que havia comentat que aniria fent ja que ahir va anar a fer la 4ª Marxa de BTT de Vilablareix, pràcticament es pot dir que em volat de Girona fins a St. Gregori.
Després ens em adreçat fins a Canet d'Adri i ja ha començat l'espectacle de camins i corriols, molts d'ells tècnics. De seguida ens em tingut que parar ja que en Quique a punxat la roda del davant, i un cop canviada la càmera de seguida em continuat. Tot i que la ruta no es molt forta, ja que no té un desnivell positiu acumulat important, el recorregut m'ha agradat molt, on per descomptat em creuat alguns rius i on ens em mullat com sempre! :-)
Al final, sortint i arribant a Girona, a la feina, m'han sortit 47'2 Km.
Fotos:
Videos i més fotos al blog d'en Quique