dissabte, 2 de maig de 2009

Amer - Les Planes d'Hostoles - Les Encies - Les Serres - Mas Llunès - Brunyola - Sant Dalmai - Sta. Coloma de Farners - Anglès - Amer.

Avui al matí, he tastat una bicicleta de carretera per primera vegada!, fa dies que el meu cosí en Jordi, que fa poc que té una bici de carretera, em va al darrera per fer una sortida junts, i jo ja feia dies que tenia la curiositat de provar la carretera. Aquesta setmana m'han deixat una bici de carretera una mica vellota, però desprès d'adreçar-li la roda del darrera, d'engrassar-la bé i canviar-li una coberta ha quedat com nova! El dia immillorable,,un sol radiant i el que no em pensava pas es que féssim aquesta ruta tant llarga.... Em començat a un bon ritme cap a Les Encies, i de seguida ja m'he adonat que el meu cosí estava mes fort del que em pensava...., em continuat cap a Les Serres, i a dalt em dit que teníem que baixar una mica el pistó...., Em seguit cap a Mas Llunès, continuant pujant a un bon ritme, i a dalt em decidit anar fins a la carretera de Girona- Sta. Coloma, on em girat a la dreta direcció Sta. Coloma de Farners. Jo em pensava que giraríem a Brunyola i cap a casa, però entre ell i jo, vinga cap a Sta. Coloma!!!!. Un cop a Sta. Coloma de Farners, les cames ja notaven els 60 i pico quilometres que portàvem a un bon ritme. De postres direcció Anglès un puja i baixa, que encara carregava mes les cames. Al arribar a Anglès he punxat la roda del darrera. L'ha em canviat bastant ràpid, i cal dir que aquest temps ens ha anat molt bé per estirar les cames. De seguida em continuat fins Amer on em arribat bastant petats!! 80 quilòmetres totals amb un temps de 2h 45'. Per ser el primer dia amb bici de carretera crec que ha estat una ruta molt maca on he apretat mes del que em pensava!!
P.D. Es va molt mes tranquil amb bici per la muntanya, ja que per la carretera tens que vigilar contínuament els cotxes.

Mostra un mapa més gran