diumenge, 24 de maig de 2009

6ª Ruta Bandolera de Viladrau

Aquest diumenge, he participat a la 6ª edició de la Ruta Bandolera de Viladrau. El dia ha començat amb un madrugon guapo, ja que a les 06:30 hores i abans que toqués el despertador ja estava despert. Un cop esmorçat i preparat, m'he desplaçat fins a la població de Viladrau, i ja he pogut veure que faria un dia perfecte per practicar BTT. Quan he arribat a Viladrau, he anat a buscar el dorsal (226), m'he preparat per la cursa i he escalfat una mica per no dir poc. A la sortida molta gent, aproximadament uns 300 corredors i tots amb ganes de sortir pedalant. Uns deu minuts desprès de la hora prevista, s'ha iniciat la cursa i he sortit al darrera del grup davanter, a un bon ritme i amb forces! Al quilòmetre 7 hem iniciat la primera pujada forta del dia, i m'he adonat que portava un ritme massa fort i que encara quedava molta cursa. M'he proposat seguir al mateix ritme fins a la baixada (Km 12), per fer la pujada forta i llarga del dia a un ritme mes suau, on ha estat on he afluixat i quan m'han anat avançant durant la pujada alguns corredors. En aquesta pujada hi havia algun descans pel mig, però recalcar que hi havia algunes rampes importants de molinillo. (Aquí ens em endinsat al parc natural del Montseny). Un cop a dalt, (Km 27) avituallament abans de la baixada i a fer el descens, un descens amb molta pedra on tenies que anar amb molt de compte, ja que hi havien moltes fulles que ocultaven les pedres. Em empalmat amb molts corriols tècnics i algun de llarg creuant algunes rieres, molt guapo. Al quilòmetre aproximat 38, degut a que un pagès col·laborador no ha volgut que la pedalada passes per la seva finca, em tingut que escalar una muntanyeta arrossegant la bici uns 50 metres, que desprès de la pallissa que portaven a les cames pujar aquell talús, era per anar a fer una visita al pagès!!, ara tot estava previst i ben senyalitzat per l'organització. Per el quilòmetre 42 anava sol i he iniciat l'ascensió fins a Viladrau, quedaven els últims quilometres i de pujada!!, aquí al primer repechon he notat que el quadriseps de la cama dreta m'avisava, i sort que de seguida ha vingut una petita baixada per iniciar seguidament els últims 4 quilòmetres de pujada fins a l'arribada. Durant aquesta última pujada he atrapat al biker que portava al meu davant, en Miki, i juntament amb ell em fet l'últim quilòmetre per la població de Viladrau i em entrant junts a l'arribada (Km 47). Al baixar de la bici una petita rampa al darrera de la cama i a per la botifarra! jeje. Total 3 hores i 25 minuts a sobre la bici, i destacar el treball de l'organització amb quatre avituallaments durant la ruta i fent un recorregut molt i molt maco, bastant exigent! i passant per llocs molt guapos. Ha valgut la pena i ho recomano de cara als pròxims anys!
Perfil ruta:

Enllaç per descarregar la ruta.
Fotos oficials de la cursa Més fotos














2 comentaris:

Nava ha dit...

Hola Txema, por las intensidades del pulsometro se ve que la segunda parte del trayecto la hiciste más suave o ya pesaban las piernas eh ?? jeje, muy guapo a tenido que ser, haber si el próximo año me animo y voy por que pinta bastante bien !! sigue así fenómeno.

Txema ha dit...

Ei Nava!! Se ve bien la grafica del pulsometro eh!! En la subida larga tuve que bajar un piston, los primeros iban demasiado rapido!! jeje. Te la recomiendo Nava, muy guapa! Ya he visto que fuiste a Tossa, espero tu cronica! Nos vemos!!