dimecres, 29 d’abril de 2009

Plan "B". Sortida per aigua i fang

Avui em fet una sortida per la zona dels Àngels amb els companys de feina i dos bikers mes de Girona que s'han animat a l'aventura.
De bon matí ja he vist que tindríem un bon dia, i això si,,,,, sobretot molt de fang, ja que ahir a la tarda va ploure molt per Girona.
A les 09:05 he quedat a Bescanó amb en Dani i en Jesús, i un cop han deixat els seus fills al cole, ens em adreçat per el carril bici fins al punt de concentració habitual de Fontajau. Allà ja em arribat enfangats, però gens comparable com em acabat la ruta!! Ens esperaven en Quique, en Miguel, en Juli (fitxatge nou), Conrad i Ferran. Teníem pensat anar fins a Rocacorba, però em triat el plan "B", ja que teníem por que per aquella zona el terreny estigués impracticable. Tots junts ens em adreçat direcció a la pista que puja fins a St. Miquel, cadascú al seu ritme i amunt!!! Un cop a dalt, un petit descans i algunes fotos per el record. Em coincidit amb dos companys de la BTT que han arribat a dalt de St. Miquel juntament amb nosaltres i que un cop els hi em plantejat la ruta que volíem fer, s'han apuntat i crec que s'ho han passat molt bé. Em baixat de St. Miquel per un corriol fins a sortir a la pista (cruïlla) i ens em adreçat direcció els Àngels. Abans d'arribar al Santuari, em agafat una pista a la dreta per anar a fer la ruta de les rieres que li dic jo, fins anar a sortir a Quart. Quin dia per anar a fer aquesta ruta!! buffff aigua i mes aigua!! molts dels corriols ja portaven aigua i fang, i les rieres amb les últimes pluges anaven plenes,,,,,,,,, les creuàvem a fonduuuu!!!! ens ho em passat molt bé, però em quedat molls com ànecs!! jeje, ha valgut la pena, alguna caiguda sense conseqüències (eh Miguel ;-) ) i un cop em arribat a la gorga em fet una petita aturada per fer una barreta i estirar les cames, bé! en Jesús (BTP) ha aprofitat per escórrer els seus mitjons....
Ha estat un matí perfecte per practicar BTT, amb algun núvol empipador però on ha predominat el sol. Fins la pròxima!!!
Fotos:
BubbleShare: Share photos - Play some Online Games.

Al blog d'en Quique podeu veure alguns videos de la ruta.

2 comentaris:

Gemma ha dit...

Ei,soc la Gemma. Ens ho vam passar molt bé ahir a la ruta. He estat mirant la plana on surten els videos i les fotos y m'ha agradat molt. Espero poder-ho repetir aviat. Avui marxo a Soria a fer rutes en bici amb el meu germà i l'Alex.

Fins aviat.

Txema Arnau ha dit...

Bones Gemma!!

La veritat, es que va ser una sortida molt maca!! Per repetir-ho aviat!! Que vagi molt bé el viatge a Soria i les rutes que feu amb bici per allà!!
Ja us informarem de les pròximes sortides!

Fins aviat!